Toon posts:

Gaming PC , low budget?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer voor een zo laag mogelijke prijs, een consolekiller te maken.

Ik wil met dit systeem op 1440x900 (oudere monitor) vloeiend mid settings games kunnen spelen, bijvoorbeeld GTA , FIFA 16/17, Overwatch, League of Legends, etc etc

Dit is mijn lijstje, heb thuis nog een 200 gb ssd en een 100gb hdd

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-6100 Boxed€ 115,95€ 115,95
1Gigabyte GA-H110M-S2 DDR3€ 45,27€ 45,27
1EVGA GeForce GTX 950 2GB Superclocked€ 155,-€ 155,-
1Ewent Geavanceerde voeding 600 W V2.2€ 30,95€ 30,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 347,17

Weten jullie alternatieven, of is het mogelijk met dit systeem zulke games te kunnen draaien? alternatieven zijn altijd welkom! :)

Alle reacties

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-12 11:01
Dit lijstje had je ook gewoon in je andere topic kunnen plaatsen ipv een nieuw topic aan te maken :)

Vermoedelijk gaat de moderator (Br00ky) je hier wel op wijzen en zal ie dit topic wel mergen met het andere of verwijderen.

Anders wordt het nogal onoverzichtelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Baloes schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:04:
Dit lijstje had je ook gewoon in je andere topic kunnen plaatsen ipv een nieuw topic aan te maken :)

Vermoedelijk gaat de moderator (Br00ky) je hier wel op wijzen en zal ie dit topic wel mergen met het andere of verwijderen.

Anders wordt het nogal onoverzichtelijk.
Ik weet het, maar de ander had ik wat langer over na moeten denken, die is te onoverzichtelijk aangezien ik de specificaties van een model wat ik op internet zag had gebruikt :P

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-12 11:01
Je kunt al geplaatste posten vrij eenvoudig aanpassen door op "wijzig" rechtsbovenaan je post te klikken :)

Affijn geen man overboord. Volgende keer ff aan denken :)

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:45
Alvast één ding wat je niet moet kopen: die voeding... Daar ga je geen plezier van hebben en zal je vroeg of laat alleen maar frustraties bezorgen (lees: voeding gaat defect).