Interne SD Card Reader werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaac Nuketon
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-02-2021
Mijn interne SD Card Reader (merk: Realtek) wordt niet erkend door Windows 10. De schijf is niet zichtbaar bij "deze pc". Ik heb de driver al geüpdated en diverse dingen geprobeerd. Ik denk dat ik de fout ken, maar het niet kan wijzigen. In computerbeheer staat de SD card bij schijf 0, waar mijn HDD staat. De Card zou echter bij schijf 1 (E:) moeten komen, maar ik kan dit niet wijzigen.

Is er iemand vertrouwd met dit probleem? Ik wou een foto toevoegen, maar heb hier niet voldoende karma voor.

Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Isaac Nuketon op 24-06-2016 19:11 ]

Beste antwoord (via Rupie op 01-07-2016 12:38)

• Isaac Nuketon
Ik denk dat het gebruikte SD kaartje defect is. Net een ander geprobeerd en dat werkt wel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 13:20
Isaac Nuketon schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:10:
Ik wou een foto toevoegen, maar heb hier niet voldoende karma voor.
Je kan je foto uploaden bij een willekeurige image host en dan van daar uit plaatsen in je reactie.

Voor de zekerheid, je hebt wel een kaart in de lezer zitten? Volgens mij is bij mijn laptop de hele drive niet zichtbaar (ook niet in apparaatbeheer) als er geen kaart in zit.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaac Nuketon
Ik ben zeker dat er een kaart in zit, nl. meermaals geprobeerd. Het geluid van een apparaat dat aangesloten wordt, krijg ik wel te horen. Ondertussen heb ik ook een foto geüpload:

http://imgur.com/k3OmiWO

Die 8gb rechts is de geheugenkaart. En dat lichtgrijze vakje boven "ACER (C:)" verwijst ook naar de geheugenkaart.

[ Voor 22% gewijzigd door Isaac Nuketon op 24-06-2016 21:42 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Isaac Nuketon
Ik denk dat het gebruikte SD kaartje defect is. Net een ander geprobeerd en dat werkt wel.