Hallo Tweakers,
Ik wil graag een nieuwe game PC bouwen voor ongeveer €2.000,- exclusief randapparatuur.
Een beeldscherm heb ik al, deze gebruik ik voor het thuiswerken. Het is een Dell Ultrasharp U2515H (25", 2560x1440).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal ik voornamelijk gebruiken om op te programmeren, VMs draaien, en te gamen. Mijn doel is om met games de komende 4 jaar alles op ultra te kunnen spelen, op in ieder geval 2560x1440. Ook wil ik de PC SLI-ready hebben, zodat ik mits nodig nog een extra videokaart erbij kan zetten in de toekomst. De games die ik speel variëren van Battlefield tot GTA tot The Sims.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €2.000,- inclusief verzendkosten, exclusief assemblage e.d.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis + toetsenbord, al zal ik deze mogelijk wel gaan vervangen. Maar dat valt voor nu buiten dit budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij maakt het niet uit welke merken, als het maar A-merken zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de PC niet zo veel herrie maakt dat ik oordoppen nodig heb
Enige stilte zou fijn zijn. De grootte mag best een big tower zijn, die heb ik nu ook onder het bureau staan. Wel zou ik graag de gtx1080 houden, al mag de fabrikant best verschillen. Verder mag alles anders.
Ga je overklokken?
Nee, hier heb ik (nog niet genoeg) verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik van jullie weten of bovenstaande build beter/goedkoper kan, en of ik overal aan heb gedacht qua compatibiliteit met elkaar. Uiteraard moet het wel voldoen aan het doel wat onder het eerste kopje omschreven is.
Ik ben benieuwd, ik zou zeggen: brand los
Ik wil graag een nieuwe game PC bouwen voor ongeveer €2.000,- exclusief randapparatuur.
Een beeldscherm heb ik al, deze gebruik ik voor het thuiswerken. Het is een Dell Ultrasharp U2515H (25", 2560x1440).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal ik voornamelijk gebruiken om op te programmeren, VMs draaien, en te gamen. Mijn doel is om met games de komende 4 jaar alles op ultra te kunnen spelen, op in ieder geval 2560x1440. Ook wil ik de PC SLI-ready hebben, zodat ik mits nodig nog een extra videokaart erbij kan zetten in de toekomst. De games die ik speel variëren van Battlefield tot GTA tot The Sims.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €2.000,- inclusief verzendkosten, exclusief assemblage e.d.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis + toetsenbord, al zal ik deze mogelijk wel gaan vervangen. Maar dat valt voor nu buiten dit budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING | € 776,51 | € 776,51 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart Window | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 32,46 | € 32,46 |
| 1 | Scythe Fuma | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-2666C15Q-32GVR | € 153,66 | € 153,66 |
| 1 | Corsair RM650x | € 99,80 | € 99,80 |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 285,- | € 285,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.995,28 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij maakt het niet uit welke merken, als het maar A-merken zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als de PC niet zo veel herrie maakt dat ik oordoppen nodig heb
Ga je overklokken?
Nee, hier heb ik (nog niet genoeg) verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik van jullie weten of bovenstaande build beter/goedkoper kan, en of ik overal aan heb gedacht qua compatibiliteit met elkaar. Uiteraard moet het wel voldoen aan het doel wat onder het eerste kopje omschreven is.
Ik ben benieuwd, ik zou zeggen: brand los