Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madgo
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-11-2021
Mijn vraag:

Ik ben op zoek naar een laptop voor zowel zakelijk als privégebruik. Zakelijk vooral voor mail en office en privé vooral voor surfen en het kijken van filmpjes (netflix etc.). Daarnaast actief en passief sportliefhebber dus ik volg veel (live)streams op het Internet. Al met al gebruik ik redelijk wat tabbladen en applicaties tegelijkertijd en vind ik het belangrijk dat mijn computer snel loopt. Nu ben ik op zoek naar een laptop met SSD opslag maar het liefst ook gewone HDD opslag ernaast omdat ik aan 128 of 256 GB niet genoeg heb. Ik zie een paar laptops met SSHD voorbij komen maar volgens diverse fora is dit een beetje slap aftreksel. Nu is er deze week bij mediamarkt een actie waarbij onderstaande laptop voor 650 euro wordt aangeboden:

pricewatch: Peaq PNB C2015-I5N1

Dit lijkt een mooie deal omdat ik dan zowel SSD als HDD opslag heb, full HD scherm en i5 processor. Weliswaar geen 8GB maar 6GB RAM maar daar is wel mee te leven denk ik.

Ik ben veel aan het zoeken geweest naar vergelijkbare laptops voor rond de 600 euro maar ik kan ze niet vinden voor deze prijs. Is dit nou gewoon een mooie laptop voor deze prijs of kan ik echt wel beter krijgen? Ik ben benieuwd naar jullie mening!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Heb je aan een 500GB SSD wel genoeg?
http://www.ssdcenter.nl/p...g-ssd-850-evo-500-gb.html (of eventueel 1GB maar dan wordt het al snel prijzig)

Maar als deze laptop aan al je eisen voldoet, wat houdt je dan tegen, alles zit erin, alleen het merk zegt mij persoonlijk niet heel veel.

Last.fm | Code Talks