Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Zoals ik begrepen heb is de Pioneer 106S (geloof ik) een van de betere (zoniet de beste) op de markt. Dat is een slot-in en kost ± 220 guldentjes. De Toshiba is een tray, heb ik zelf een hogere pet van op, maat kost ook rond de ƒ 250,-.
Get the Toshiba, ***1502, is een hele goeie. CloneCD compatible, en bij de snelste en betrouwbaarste.
[edit]
Is idd een tray-loader, die Pioneers zijn toch maar patserdingen, dus get the Toshiba!
[edit]
Is idd een tray-loader, die Pioneers zijn toch maar patserdingen, dus get the Toshiba!
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Ik ben erg tevreden over mijn Pioneer 106s. Vanaf 218.50 incl rembours (bij Informatique)
Als je slot-in wil, zou ik zeker voor Pioneer gaan. Zij hebben de slot-ins immers uitgevonden.
Als je slot-in wil, zou ik zeker voor Pioneer gaan. Zij hebben de slot-ins immers uitgevonden.
nog 1 vraagje... hoe zit het met die 106s, hoe ziet die oem eruit, (merkloos?) en wat krijg je erbij?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
ik heb net me 106s binnen gekregen vandaag en het was de 'bulk' versie (zal wel oem zijn) en er zat helemaal niets bij..
zit ook gen text op de voorkant dus je ziet niet dat ie van pioneer is maar daar zit ik niet mee..
hij werkt goed en het geluid valt ook erg me.. het is zeker geen straaljager maar je hoort hem wel opspinnen maar al snel daalt het geluid dan..
zit ook gen text op de voorkant dus je ziet niet dat ie van pioneer is maar daar zit ik niet mee..
hij werkt goed en het geluid valt ook erg me.. het is zeker geen straaljager maar je hoort hem wel opspinnen maar al snel daalt het geluid dan..
lekker boeie of de merknaam er op staat of niet!
of gebruik je je pc als een soort "verlengstuk"
of gebruik je je pc als een soort "verlengstuk"
Pagina: 1