Heb hier een HP ML350 G6 staan welke ik wil gaan gebruiken voor wat server taken. Omdat ik windows best zat ben wil ik een linux versie gaan gebruiken. Na meerderen adviezen heb ik besloten Debian 8.5.0 te installeren omdat deze een grafische gebruikers interface heeft. Nu is die installatie gelukt en start debian op, maar de netwerk kaart wil niet werken. Nu heb ik helaas de handycap dat mijn engels heel slecht is. Heb inmiddels weten uit te vinden dat mijn kaart niet ondersteund wordt dor debian en er een update van iets nodig is, maar wat ik precies moet doen kan ik niet duidelijk krijgen.
Wil iemand mij hier uitleggen wat ik moet doen om de netwerk kaart aan de gang te krijgen. Ik heb al d.m.v van mijn macbook vastgesteld dat de kabel die er in gaat correct op het netwerk is aangesloten. dus het probleem zit in de server.
Wil iemand mij hier uitleggen wat ik moet doen om de netwerk kaart aan de gang te krijgen. Ik heb al d.m.v van mijn macbook vastgesteld dat de kabel die er in gaat correct op het netwerk is aangesloten. dus het probleem zit in de server.