Gebruikers probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvalentino
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-04-2023
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn PC.

Ik heb een 3 tal gebruikers aangemaakt op mijn PC waarvan 1 als administrator, nu ik de rechten ging verdelen heb ik iets verkeerd aangevinkt waardoor het admin account niet meer in de C schijf kan komen hier staat windows op geinstalleerd. hoe kan ik dit ongedaan maken?
Ik kan geen herstel doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens je andere topics, lijk je geen OSX te draaien; misschien dat je even je startpost wil aanpassen welk OS je hebt en welke opties de fabrikant van dat OS al online heeft staan en waarom je daar niet uitkomt?

De meeste OS'en (niet allen) hebben ook vaak de mogelijkheid om bij installatie een recovery-key te maken; neem aan dat je deze ook al geprobeerd hebt uit te voeren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Mvalentino schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:23:
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn PC.

Ik heb een 3 tal gebruikers aangemaakt op mijn PC waarvan 1 als administrator, nu ik de rechten ging verdelen heb ik iets verkeerd aangevinkt waardoor het admin account niet meer in de C schijf kan komen hier staat windows op geinstalleerd. hoe kan ik dit ongedaan maken?
Ik kan geen herstel doen helaas.
Een Mac met een C schijf. Die is nieuw ;)

Zonder gein:

In Windows heb je nog een system administrator account, die is standaard niet ingeschakeld. Als je in de recovery van Windows kan komen kan je die met de command prompt inschakelen, een wachtwoord toekennen en daarmee inloggen. Dan kan je de rechten van je persoonlijke admin account weer aanpassen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit forum is voor Macs & Software. Voor problemen met Windows kun je beter een topic openen in Windows Clients. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je gedaan hebt, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt, wat je geprobeerd hebt en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.