.
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 616620 op 29-07-2019 17:01 ]
Inderdaad een NAS is wel zo handig dan, maar met een willekeurig schijfje kan het ook.Jamievs schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:09:
Ik weet niet hoeveel series je kijkt maar 1TB had ik zo vol. Ik heb thuis een NAS staan met 6GB aan schijven en moet de harde schijfruimte binnenkort weer gaan uitbreiden.
Heb je een NAS overwogen? Dan kun je streamen via het netwerk en heb je flexibiliteit om later uit te breiden en hoef je niet constant met je harde schijf door het huis te sjouwen omdat er een nieuwe aflevering is.
Overigens heeft je TV een USB 2.0 aansluiten. een USB 3.0 gaat je aan de TV geen winst opleveren, natuurijk weer wel aan je PC (mits die wel usb 3.0 heeft).
[ Voor 3% gewijzigd door Reepje op 24-06-2016 09:57 ]
Ik snap je reactie niet goed. Ik zeg toch dat een USB 3 schijf aan een USB 2 poort hangen (want de TV van de TS heeft enkel USB 2.) aan de TV kant niets toevoegt maar aan de PC zijde wel mits de PC USB 3.0 heeft?Reepje schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:19:
Dan even een nadenkertje mbt usb2 vs usb3
USB2 heeft een maximale snelheid van pakweg 250 MB/s
USB3 is veel sneller het kan tegen de 550 MB/s halen.
Nu een harde schijf. De maximale snelheid van een harde schijf is tegen de 140 MB/s
Is er nut van USB3 voor HDD? Jazeker.
Zeker een voordeel: er gaat meer stroom door usb3. Daardoor kan een externe schijf met 1 usb3 stekkertje toe. Veel usb2 schijfjes moet je met 2 usb kabeltjes aansluiten om voldoende stroom te krijgen.
Was ook een beetje of-topic.Jamievs schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:23:
[...]
Ik snap je reactie niet goed. Ik zeg toch dat een USB 3 schijf aan een USB 2 poort hangen (want de TV van de TS heeft enkel USB 2.) aan de TV kant niets toevoegt maar aan de PC zijde wel mits de PC USB 3.0 heeft?
Ziet er uit als een prima prijs / kwaliteit verhouding. Ik zou zeggen, bestellen en veel plezier ermee!Anoniem: 616620 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:31:
[...]
Dus misschien is het toch handig om de externe harde schijf te selecteren die ik gekozen heb? Deze is namelijk usb 3.0 en is zeer gunstig geprijst.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq