Dell XPS 15 9550 FHD
Je WiFi-kanaal van je router zo ver mogelijk naar "links" of naar "rechts" zetten. Dus iets van kanaal 2 of kanaal 13 of 14 pakken.
Het is wel een ietwat beperkte topicstart; mogelijk wil je die nog even aanvullen?
Het is wel een ietwat beperkte topicstart; mogelijk wil je die nog even aanvullen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik weet zo even 1,2,3.. niet wat ik er nog meer bij moet vermelden? Volgens mij is er een instelling in windows waarbij je de storing tussen de muis en wifi kan aangeven met een vinkje ergens?MAX3400 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:14:
Je WiFi-kanaal van je router zo ver mogelijk naar "links" of naar "rechts" zetten. Dus iets van kanaal 2 of kanaal 13 of 14 pakken.
Ik heb er nl. last van gehad toen ik de laptop net nieuw had en dacht dat het een defect was.
Dell XPS 15 9550 FHD
Je kunt natuurlijk WiFi op de laptop uitschakelen, of de bluetooth coexistance modus aanzetten in de WiFi kaart. Maar ik betwijfel of dat werkt.
Hopla...gelukt, op de wifi kaart de optie "Bluetooth Collaboration" ingeschakeld. tijdens de uodate van de wifi driver stond deze weer op automatisch.jeroen3 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:10:
Je kunt natuurlijk WiFi op de laptop uitschakelen, of de bluetooth coexistance modus aanzetten in de WiFi kaart. Maar ik betwijfel of dat werkt.
DANK!!!
Dell XPS 15 9550 FHD