Iemand ervaring met novaxess adsl ?

Pagina: 1
Acties:

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
We zijn van plan over te stappen naar adsl, bedrijfsmatig dus. Wie heeft er ervaring met deze aanbieder ? www.novaxess.net
We dachten aan een 512 kb lijn, hier gaat dan mail over en wat ftp data.

groeten seq_uence

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Waarom die dan je kunt toch ook gewoon mxstream nemen?
En als het om het /nl domein gaat kun je toch wle goedkoper bij een 'normale' provider doen zoals xs4all ofzo

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 22:55 schreef seq_uence het volgende:
We zijn van plan over te stappen naar adsl, bedrijfsmatig dus. Wie heeft er ervaring met deze aanbieder ? www.novaxess.net
We dachten aan een 512 kb lijn, hier gaat dan mail over en wat ftp data.

groeten seq_uence
Ze zijn superduur in vergelijking met andere aanbieders. En blijven je de hele tijd lastig vallen met hun aanbiedingen enzo...
Kweenie hoor maar ik denk dat ze ene beetje omhoog zitten ofzo...

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 19:14
Mijn oordeel als onderzoeker van aanbieders enzo (met elke aanbieder heb ik 2 gesprekken gehad hier op kantoor): NovaAxxes is de meest irriante aanbieder. Ze bieden zelfs geld om je klantenbestand te kopen! Ik heb hun als enige in mijn looptijd bij dit bedrijf er letterlijk en figuurlijk uitgeschopt.

GrizzTus

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 20:13
Ik wilde het voor het bedrijf waar ik werk aanvragen en hun praatjes waren erg mooi. Echter konden ze puntje bij paaltje toch niet leveren :( Verder geen ervaringen mee.

[edit toevoeging]
Ze kregen het niet eens voor elkaar hier een analoge lijn aan te sluiten :9
[/edit toevoeging]