Hallo Tweakers
Ik wil graag een game pc gaan kopen/bouwen want ik heb nu een pc die is heel erg traag is en kan zelfs Battlefield 3 niet meer runnen dus ben ik toe aan een nieuwe pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag op 1080p gamen en misschien eventueel ooit streamen/opnemen. Ook waarschijnlijk nog foto/videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag 1000 euro als het iets daarboven komt maakt het ook niet uit. Ik ben van plan om het zelf te assembleren. Ik had ook begrepen dat RX480 rond de 200 euro zou gaan kosten dus dat moet dan bij de prijs die ik nu heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een DVD drive, toetsenbord, muis en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou gewoon heel graag een i7 willen omdat ik ook simulatie games ga spelen zoals FSX etc. Een SSD en een goede videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een goede ervaring met Intel, Nvidia en AMD (videokaarten), corsair en daarom zo ik graag deze merken willen hebben. Ik sta natuurlijk ook open voor andere merken zoals MSI of Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluid wat de pc maakt mij niet echt uit. Het zou wel leuk zijn als de kleuren van de componenten bij elkaar passen. En dus ik een raampje in de case ook wel gaaf/leuk. Of de pc groot of klein is maakt ook niet uit.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan dit te gaan doen alleen ik snap nog niet helemaal hoe ik het moet gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Een goed advies en ik hoor graag of deze componenten met elkaar over weg kunnen
Ik wil graag een game pc gaan kopen/bouwen want ik heb nu een pc die is heel erg traag is en kan zelfs Battlefield 3 niet meer runnen dus ben ik toe aan een nieuwe pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag op 1080p gamen en misschien eventueel ooit streamen/opnemen. Ook waarschijnlijk nog foto/videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag 1000 euro als het iets daarboven komt maakt het ook niet uit. Ik ben van plan om het zelf te assembleren. Ik had ook begrepen dat RX480 rond de 200 euro zou gaan kosten dus dat moet dan bij de prijs die ik nu heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een DVD drive, toetsenbord, muis en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou gewoon heel graag een i7 willen omdat ik ook simulatie games ga spelen zoals FSX etc. Een SSD en een goede videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een goede ervaring met Intel, Nvidia en AMD (videokaarten), corsair en daarom zo ik graag deze merken willen hebben. Ik sta natuurlijk ook open voor andere merken zoals MSI of Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluid wat de pc maakt mij niet echt uit. Het zou wel leuk zijn als de kleuren van de componenten bij elkaar passen. En dus ik een raampje in de case ook wel gaaf/leuk. Of de pc groot of klein is maakt ook niet uit.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan dit te gaan doen alleen ik snap nog niet helemaal hoe ik het moet gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Een goed advies en ik hoor graag of deze componenten met elkaar over weg kunnen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 348,80 | € 348,80 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | AMD Radeon RX 480 4GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,87 | € 51,87 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,13 | € 69,13 |