Dell XPS 15 (9530-4621) Review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 13:23
Volgens mij moet een oppertweaker even deze 'review' bekijken
productreview: Dell XPS 15 (9530-4621) review door Erendiz
Het is enorm gal spugen naar Dell en er is niet echt sprake van een productreview

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 13:23
Inderdaad, hij beweert zelfs dat Dell discrimineert. Wat mij betreft wordt die review grondig aangepast of verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Snellere afhandeling krijg je denk ik hier: Meldingen 'onreine' productreviews ;)
Het Frontpagemoderatieforum is er vooral voor de reacties op de Frontpage, dit valt onder de Pricewatch :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit was al onder onze aandacht. :)

Dit is ook gewoon een ervaring. Alleen de claim van discriminatie heeft wel erg weinig grond, waarmee de rest van de review ook minder betrouwbaar overkomt, maar de review staat dan ook al op 0. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:32

Tribits

Onkruid vergaat niet

Leolinedance schreef op maandag 27 juni 2016 @ 07:27:
Inderdaad, hij beweert zelfs dat Dell discrimineert. Wat mij betreft wordt die review grondig aangepast of verwijderd.
Ik geloof best dat de term discriminatie een zeer negatieve connotatie heeft, maar de eigenlijke betekenis is weinig meer of minder dan 'het maken van (ongeoorloofd) onderscheid'. Hoewel het dus een weinig gangbaar gebruik van het woord is, is het ook niet ondenkbaar dat de schrijver van de review hier geen verdere bedoeling bij heeft en uitsluitend onder de aandacht wil brengen dat er ongewenst onderscheid gemaakt wordt door Dell tussen positieve en negatieve beoordelingen.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 13:23
Tribits schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:51:
[...]

Ik geloof best dat de term discriminatie een zeer negatieve connotatie heeft, maar de eigenlijke betekenis is weinig meer of minder dan 'het maken van (ongeoorloofd) onderscheid'. Hoewel het dus een weinig gangbaar gebruik van het woord is, is het ook niet ondenkbaar dat de schrijver van de review hier geen verdere bedoeling bij heeft en uitsluitend onder de aandacht wil brengen dat er ongewenst onderscheid gemaakt wordt door Dell tussen positieve en negatieve beoordelingen.
Dat bedoelt de schrijver zo goed als zeker niet, aangezien hij woorden als "witte" (waarmee hij het over blanke personen heeft) gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:32

Tribits

Onkruid vergaat niet

Leolinedance schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:25:
[...]

Dat bedoelt de schrijver zo goed als zeker niet, aangezien hij woorden als "witte" (waarmee hij het over blanke personen heeft) gebruikt.
Helaas in eerste instantie overheen gelezen, mijn fout. Dat maakt het inderdaad wel een behoorlijk foute opmerking. Wat mij betreft zelfs zeer twijfelachtig of je zoiets kan laten staan, zoals eerder gemeld door andere gebruikers.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Pagina: 1