Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop studie mediatechniek

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nigelvand
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-05-2024
Hallo iedereen

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn laptop gebruiken voor mijn studie mediatechnologie en ik wil er ook wel mee gamen maar dat zal dan alleen bijv csgo en rocket league zijn zwaardere games speel ik wel op mijn desktop. In princiepe ia deze opleiding voor app game en web development dus ik moet eigenlijk van alles wat gaan doen
Ik wil me wel zodra dat kan gaan focussen op web development.

Wat is je budget?
Ik wil er niet meer dan 750 euro aan besteden meer heb ik gewoon weg niet. [/i]

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ik moet deze laptoo elke dag naar mijn opleiding mee nemen dus een goede accuduur kan wel handig zijn en kwa scherm grote is 15 inch wel mooi.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik wil tenminste een resolutie van1920/1080
En 8 gb ram lijkt mij wel een minimum en verder rest weet ik het niet zo want ik weet gwn weg niet wat je nodig hebt voor zon opleiding. En ja ben niet zo bekend met laptops ik heb nog nooit een laptop gekocht heb altijd desktops gebruikt. Ik zelf dacht aan de HP Pavilion 15-an000nd.

Alle reacties

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
hoever ik weet gaan "gamen" en "licht"nig niet goed samen. omdat je een game pc thuis heb lijkt het me verstandig om een laptop te hebben puur voor school, dus ik heb gezocht naar een lichte laptop met een goede bouwkwaliteit en een goede accuduur. als 13,3 inch ook goed is raad ik een pricewatch: Asus ZenBook UX305CA-FC022T aan.

als gewicht iets minder uitmaakt dan is de door jouw gekozen laptop goed.

[ Voor 26% gewijzigd door ard1998 op 24-06-2016 07:48 ]

• Nigelvand
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-05-2024
ard1998 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 07:46:
hoever ik weet gaan "gamen" en "licht"nig niet goed samen. omdat je een game pc thuis heb lijkt het me verstandig om een laptop te hebben puur voor school, dus ik heb gezocht naar een lichte laptop met een goede bouwkwaliteit en een goede accuduur. als 13,3 inch ook goed is raad ik een pricewatch: Asus ZenBook UX305CA-FC022T aan.

als gewicht iets minder uitmaakt dan is de door jouw gekozen laptop goed.
die laptop ziet er wel goed uit alleen ik heb het gevoel dat voor 750 die ik in mijn bericht had gezet wel beter is want daar zit een iets betere gpu en cpu in. en kwa gewicht maakt me het niet zo heel vele uit als die maar niet te groot is