Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mijn vraag
Heeft iemand het bestand persist.radio.lteon.xml voor me als download? heb namelijk een geroote telefoon maar het bestand is nergens te vinden en waarschijnlijk door een softwarefout verloren gegaan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
6.0.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zelf het bestand aanmaken via verschillende manieren, alleen het android systeem pakt dat bestand niet

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
G_Dragon schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:12:
Mijn vraag
Heeft iemand het bestand persist.radio.lteon.xml voor me als download? heb namelijk een geroote telefoon maar het bestand is nergens te vinden en waarschijnlijk door een softwarefout verloren gegaan.
Waar zou dit bestand moeten staan? Is misschien handig om te vermelden voor andere mensen.
Zelf het bestand aanmaken via verschillende manieren, alleen het android systeem pakt dat bestand niet
Dit zal waarschijnlijk niet werken, omdat je niet de goede indeling hebt.

Kun je overigens niet gewoon je rom 'dirty' flashen over je huidige rom heen?

offtopic:
Verder heb ik even je titel gewijzigd, want Samsung S5 zegt natuurlijk niet zoveel.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 24-06-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
rens-br schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:26:
[...]

Waar zou dit bestand moeten staan? Is misschien handig om te vermelden voor andere mensen.

[...]

Dit zal waarschijnlijk niet werken, omdat je niet de goede indeling hebt.

Kun je overigens niet gewoon je rom 'dirty' flashen over je huidige rom heen?

offtopic:
Verder heb ik even je titel gewijzigd, want Samsung S5 zegt natuurlijk niet zoveel.
sorry een erg late reactie maar het bestand zou te vinden zijn onder: "(Root) /data/property"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †