[Bug][FP] Onderrand-overlay over content oude webpage

Pagina: 1
Acties:

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:15

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Beschouw dit als een ter informatie.

Zelf heb ik er niet veel last van maar het viel me op dat toen ik nieuws: McAfee accepteert bod Network Associates, een oude page uit 2002, benaderde de onderrand-overlay over de content van de pagina werd gedrapeerd.

McAfee_legacy

Dit is natuurlijk niet goed, maar voor zover ik het kan nagaan is het een incident. Andere pages uit die periode laden wel normaal. Een algemeen legacy ding lijkt het dus niet te zijn. Correctie, hier nog een: Nieuws - McAfee gaat DoS-aanvallen halt toeroepen, (en ja, ik was dus iets over McAfee aan het nazoeken).

Misschien toch even kijken waardoor dit wordt veroorzaakt. Als het alleen de legacy data betreft, dan is de impact beperkt. Dat is alleen pas te zeggen als bekeken is waarom het gebeurt.

Ik heb de resultaten op een W10 Laptop met een 1920x1080 scherm en IE 11 als browser.

[ Voor 3% gewijzigd door teacup op 24-06-2016 06:31 ]

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb deze 2 gefixed, maar er zijn zo te zien nog 1.914 nieuwsberichten waar het volgende in voor komt en wat dit veroorzaakt:
HTML:
1
<a class=l href="etc.dsp?Action=Newssubmit'>...</a>

:X

Ik heb een ticket gemaakt om dit met een scriptje op te lossen :)

[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 27-06-2016 10:22 ]

Intentionally left blank

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:15

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
nog 1.914 nieuwsberichten
Dan wordt een scriptje inderdaad interessant. Het siert je dat je de check uitgevoerd hebt. Het belang wordt vaak lager ingeschat als het over verleden tijd informatie gaat (wat trouwens ook nog steeds een aanname van mij is). Maar dat ook deze oude informatie nog goed opvraagbaar is maakt de site alleen maar waardevoller.

Succes met het vragen om aandacht hiervoor in het prioriteitscircus ;)

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)