Ik heb dus al een toestel maar daar zit een abbo in, nu wil ik dus een pre-paid maar waar kannik alleen een pre-paid kaartie kopen dus zonder toestel?
Er zijn zat zaken die losse SIM kaarten met beltegoed verkopen, dus dat is makkelijk zat. Je moet er wel op letten dat er geen simlock op je GSM zit, want anders kun je niet zomaar elke simkaart erin zetten. Libertel en KPN kun je volgens mij bijna overal wel los kopen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
die simlock daarvoor heb ik op gebeld, die code daarvoor sturen ze binnen 2 weken op.Op maandag 25 juni 2001 22:54 schreef Exirion het volgende:
Er zijn zat zaken die losse SIM kaarten met beltegoed verkopen, dus dat is makkelijk zat. Je moet er wel op letten dat er geen simlock op je GSM zit, want anders kun je niet zomaar elke simkaart erin zetten. Libertel en KPN kun je volgens mij bijna overal wel los kopen.
Wat is het verschil in netwerk, bijna niks toch? Want libertel is geloof ik wel goedkoper dan kpn toch? en jij noemt hier libertel izi maar je hebt toch ook libertel vodaphone ofzo ?Op maandag 25 juni 2001 22:55 schreef Niek het volgende:
Ja, KPN Mobile of Libertel IZI pakket, kost geloof ik 79,95
In de regio Amsterdam is Libertel veel beter dan KPN. Ik heb een tijdje een KPN kaart gehad, en die heb ik snel weer omgeruild voor m'n oude Libertel omdat de ontvangst overal beroerd is terwijl ik met Libertel gewoon volop ontvangst heb.Op maandag 25 juni 2001 22:57 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
Wat is het verschil in netwerk, bijna niks toch? Want libertel is geloof ik wel goedkoper dan kpn toch? en jij noemt hier libertel izi maar je hebt toch ook libertel vodaphone ofzo ?
Libertel is (praktisch) overgenomen door Vodafone, dus het heet nu Libertel Vodafone. IZI is de prepaid variant van Libertel.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ik heb laatst voor een oud toestel een prepaid kaart van KPN gekocht.. kostte 35 piek. Maar dan heb je maar 5 piek beltegoed..
Izi is de naam van het pre-paid gebeuren van libertel. Libertel is echter haar naam langzaam aan het veranderen in vodafone. Vodafone is nu al groot aandeel houder van libertel en wil over de hele wereld de zelfde naam hebben. Ze zijn trouwens de grootste aanbieder van mobiele communicatie ter wereld.
Trouwens wacht even die simlock code af, 2 weken is erg snel, ik moest toch zeker 10 weken wachten en had toen nog niet eens de goeie code.
Trouwens wacht even die simlock code af, 2 weken is erg snel, ik moest toch zeker 10 weken wachten en had toen nog niet eens de goeie code.
nou ik ga dus denk ik maar voor die libertel, bedankt voor jullie super snelle advies 
Ook bedankt voor de tip ik wacht eerst even af totdat ik die simlock binnen heb.
Ook bedankt voor de tip ik wacht eerst even af totdat ik die simlock binnen heb.
Verwijderd
Weet je als je een abo neemt zonder telefoon dat je dan een heel jaar het abbonnements geld gratis kan krijgen?
Dan zijn de belminuten altijd goedkoper als bij prepaid.
Je moet maar eens rond neuzen op www.bellen.com bij de gratis abo's
maar bij abbo's moet je toch altijd je loon strookie laten zien ofzo? want dat hebbik nietOp maandag 25 juni 2001 23:20 schreef Money2 het volgende:
Weet je als je een abo neemt zonder telefoon dat je dan een heel jaar het abbonnements geld gratis kan krijgen?
Verwijderd
De service van Libertel ( nu Vodaphone) is mijlen beter dan van KPN en de nitwits in de Primafoonwinkels.
Verwijderd
Je kunt van elke provider een losse SIM-kaart kopen. Ook prepaid. Geloof dat ze allemaal f 79,- of f 79,95 kosten, het beltegoed en de tarieven verschillen, dus daar zou ik eens in duiken... Goede telecomwinkel heeft ze allemaal klaarliggen.
Succes met je keuze.
Succes met je keuze.
Het is in sommige gevallen goedkoper om een 'gratis' abo te nemen, ook in het buitenland scheelt het veel. Zie ook [topic=170170]
Weet iemand welk nummer en karakter je eerst moet toesten in het buitenland als je wilt bellen met je KPN pre-paid?
Verwijderd
Toets in: *100* voor het telefoonnummer en sluit af met een #, bijvoorbeeld *100*0201234567#.
TNX!Op dinsdag 26 juni 2001 13:28 schreef Sebastard het volgende:
Toets in: *100* voor het telefoonnummer en sluit af met een #, bijvoorbeeld *100*0201234567#.
Nee, alleen bankafschrift niet ouder dan 30 dagen. (waarbij de bedragen doorgekrast mogen zijn).Op dinsdag 26 juni 2001 08:58 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
[..]
maar bij abbo's moet je toch altijd je loon strookie laten zien ofzo? want dat hebbik nietmijn inkomsten zijn nogal onregelmatig namelijk.
zwarte markt vleuten.
40 piek sims kaart van elke provider
gewoon in dichte verpakking
dutchtone ookOp maandag 25 juni 2001 22:55 schreef Niek het volgende:
Ja, KPN Mobile of Libertel IZI pakket, kost geloof ik 79,95
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
en kans dat ze geblocked zijnOp dinsdag 26 juni 2001 19:16 schreef Attilla het volgende:
zwarte markt vleuten.
al zijn ze geripped
dan kunne ze de sim nummers door geven, en dan werkt hij niet
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
idd op de illegalie markt
en werkt ook nogOp dinsdag 26 juni 2001 20:23 schreef Metalium- het volgende:
idd op de illegalie markt
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
Hier staat alles uitgebreid beschreven hoe het werkt als je alleen een nieuwe SIM-kaart wilt.
ey das wel een handige pageOp dinsdag 26 juni 2001 20:37 schreef Sebastard het volgende:
Hier staat alles uitgebreid beschreven hoe het werkt als je alleen een nieuwe SIM-kaart wilt.
trouwens telfort is wel goedkoper..
is dat netwerk een beetje oke?
Verwijderd
Als ik daar iets over ga zeggen wordt ik hier afgemaakt - omdat ik bij Telfort werk, dus ik houdt me stil...
* VHware heeft een Telfort-abbo
en vind het netwerk prima, eigenlijk geen klachten. Alleen dekking in Rotterdam-Noord mag wel iets beter. Als je daar de deur achter je dicht doet is het bereik ineens stuk minder (1 of 2 streepjes, of soms niets).
en vind het netwerk prima, eigenlijk geen klachten. Alleen dekking in Rotterdam-Noord mag wel iets beter. Als je daar de deur achter je dicht doet is het bereik ineens stuk minder (1 of 2 streepjes, of soms niets).
Verwijderd
Prepaid kaartje van Q (developed by Telfort) haal je voor f 79,- piek met f 50,- piek beltegoed. Bellen doe je vanaf een kwartje, net als overdag SMS'en: ook 25 cent.
PS: Er is onderscheid tussen Q en Pak&Bel. Q is goedkoper, hoewel het 't zelfde netwerk is. Meer info over tarieven op www.Qspace.nl.
En ja, dit was reclame... Iedereen doet het, dus waarom ik niet!?
PS: Er is onderscheid tussen Q en Pak&Bel. Q is goedkoper, hoewel het 't zelfde netwerk is. Meer info over tarieven op www.Qspace.nl.
En ja, dit was reclame... Iedereen doet het, dus waarom ik niet!?
Pagina: 1