Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een goede voeding. Deze voeding moet ook voldoende zijn voor mijn game pc.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
~€60
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb geen specifiek merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Tot nu toe heb ik een 450W voeding. Maar ik weet niet of dit voldoende is. Of moet ik dit veranderen. Ik wil namelijk geen gezeur.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een goede voeding. Deze voeding moet ook voldoende zijn voor mijn game pc.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
~€60
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb geen specifiek merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,- | € 177,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 53,- | € 53,- |
| 1 | AMD Radeon RX 480 4GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 32,48 | € 32,48 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,87 | € 51,87 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 55,95 | € 55,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 518,15 | |
Tot nu toe heb ik een 450W voeding. Maar ik weet niet of dit voldoende is. Of moet ik dit veranderen. Ik wil namelijk geen gezeur.