Toon posts:

ipod nano 6G geen notities

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden sinds kort heb ik een ipod nano 6G gekocht vond het erg handig voor het sporten.
Nu vind ik het handig om wel eens notities erop te zetten maar dit staat er niet op.

Is er echter een manier om dat erop te kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

"Geen applicaties
Toch is er een belangrijk verschil ten opzichte van iOS: het is onmogelijk om zelf applicaties te installeren. U zult het dus moeten doen met de applicaties die Apple meelevert en dat zijn er naast de diverse pictogrammen voor de iPod-functies slechts drie: fitness, FM-radio en een klok."

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 00:53:
"Geen applicaties
Toch is er een belangrijk verschil ten opzichte van iOS: het is onmogelijk om zelf applicaties te installeren. U zult het dus moeten doen met de applicaties die Apple meelevert en dat zijn er naast de diverse pictogrammen voor de iPod-functies slechts drie: fitness, FM-radio en een klok."
Klopt dat is niet mogelijk zoals je zelf al zegt en moet het inderdaad doen met de applicaties die ik heb.
Had het wel fijn gevonden als er apps op konden maar dat gaat dus helaas niet. Ipod nano is handig te gebruiken voor in de auto en voor tijdens het sporten. Iwatch is simpel weg te duur om aan de pols te hebben vergeleken met een ipod nano.