Beste tweakers,
Pas geleden heb ik Dragon Age; Inquisition aangeschaft (ik weet het, maar beter laat dan nooit), alleen wil de game niet launchen. Als ik naar Origins ga en op "play" druk krijg ik heel even een zwart scherm te zien, en het logo van DAI in de taakbalk, maar dan sluit de game weer af.
Mijn op Windows10 draaiende systeem bestaat uit:
i5 4670K @ 4,3GHZ
MSI Z87-G45 mobo
MSI Radeon R9 270X GAMING 2G (met nieuwste drivers)
4x4GB Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
256GB samsung 850PRO SSD
4TB WD BLUE HDD
Als er meer relevante hardware nodig is hoor ik het graag.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Game repairen en updaten, zonder succes
- Origin updaten, zonder succes
- Game en Origin runnen als Administrator, zonder succes
- Met de game meegeleverde DirectX en VCC stuff installeren/repairen, zonder succes
- Game op SSD (waar Origin en Windows ook op staan) opslaan ipv HDD dmv volledige her installatie waarna ik meteen de game gerepaired en gepatched heb, zonder succes
- Cloud storage uitzetten, en juist aanzetten.... Zonder succes
- In de Package.mft in de DAI install folder patch version van 12 naar 11 veranderd, zonder succes.
- Uiteraard na elke poging en verandering de PC herstart....zonder succes.
- De firewall uitgeschakeld, zonder succes.
- Runnen in compatibility mode met W8, W7 en zelfs Vista! zonder succes
Google en ik hebben werkelijk geen idee wat ik nog zou kunnen doen om de game te laten draaien....Ik wil gewoon een spelletje spelen, damit EA!
Ik hoop dat iemand van jullie met een suggestie kan komen waarmee ik deze game werkende kan krijgen. Ik heb nog nooit zó veel moeite hoeven doen voor een game >_<
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Vincent.
Pas geleden heb ik Dragon Age; Inquisition aangeschaft (ik weet het, maar beter laat dan nooit), alleen wil de game niet launchen. Als ik naar Origins ga en op "play" druk krijg ik heel even een zwart scherm te zien, en het logo van DAI in de taakbalk, maar dan sluit de game weer af.
Mijn op Windows10 draaiende systeem bestaat uit:
i5 4670K @ 4,3GHZ
MSI Z87-G45 mobo
MSI Radeon R9 270X GAMING 2G (met nieuwste drivers)
4x4GB Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
256GB samsung 850PRO SSD
4TB WD BLUE HDD
Als er meer relevante hardware nodig is hoor ik het graag.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Game repairen en updaten, zonder succes
- Origin updaten, zonder succes
- Game en Origin runnen als Administrator, zonder succes
- Met de game meegeleverde DirectX en VCC stuff installeren/repairen, zonder succes
- Game op SSD (waar Origin en Windows ook op staan) opslaan ipv HDD dmv volledige her installatie waarna ik meteen de game gerepaired en gepatched heb, zonder succes
- Cloud storage uitzetten, en juist aanzetten.... Zonder succes
- In de Package.mft in de DAI install folder patch version van 12 naar 11 veranderd, zonder succes.
- Uiteraard na elke poging en verandering de PC herstart....zonder succes.
- De firewall uitgeschakeld, zonder succes.
- Runnen in compatibility mode met W8, W7 en zelfs Vista! zonder succes
Google en ik hebben werkelijk geen idee wat ik nog zou kunnen doen om de game te laten draaien....Ik wil gewoon een spelletje spelen, damit EA!
Ik hoop dat iemand van jullie met een suggestie kan komen waarmee ik deze game werkende kan krijgen. Ik heb nog nooit zó veel moeite hoeven doen voor een game >_<
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Vincent.