Vroegtijdige doden

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eehh... ik krijg steeds meer te zien dat proc te vroeg kapot gaan door overclocken en was van plan om mijn proc weer terug te clocken... voor het geval dat.

Heeft iemand hier een overgeclockte proc draaien die al de 1 à 2 jaar heeft gehaald?

Verwijderd

Ik heb hier een celeron366@550Mhz Loopt al een jaar 100% stabiel...En ik zou niet weten waarom hij het zal gaan begeven binnen een jaar.

Verwijderd

`k heb vroeger (toen ik klein was) een 66-mhz pjoetertje gehad, en doet het nu nog steeds (is origineel een pentium 60)

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb mijn C300A sinds november 1998 op 464Mhz lopen, hij doetut nog steeds ondanks een standaard coolermaster coolertje.

Verwijderd

De Intel-processors worden i.h.a. minder heet dan de AMD's en kunnen dus gemakkelijker/veiliger worden geoc'd.
Zelf heb ik twee jaar een Cel 300A op 450 gehad met standaard koelertje en die nu, nog goed werkend, omgeruild voor een Cel 566 op 850, dus... ;)

Verwijderd

Ik heb zelf een P75 al 3 jaar heel stabiel op 90 MHz draaien, waarvan hij 2 jaar lang zelfs 24 uur per dag aan stond. Nou was de Pentium (I) op zich wel een heel goed overklokbare CPU, en vrijwel iedere P75 haalde toen 100 MHz. Mijn geheugen is echter 70 ns RAM, en dan is een 60 MHz bus in combinatie met mijn mobo het hoogst haalbare.
Pagina: 1