hi ik heb hier een leuk systeempje waar mijn schoonvader nog prima de dingen op zou kunnen doen wat hij wil doen.
Ik loop nu tegen een paar dingen aan.
Het systeem is als volgt.
Windows 10 64 bit pro.
Cpu: inter core 2 duo E6600 2.4Ghz.
2 maal 2GB ddr2 geheugen, waarvan bij eigenschappen staat dat er maar 3.75 beschikbaar is.
Codegen 450W voeiding.
500gb samsung spinpoint Harde bschijf.
DVD multi recorder.
Nu heb ik beeld via de onboard video chip. ATI 1250.
Op het bord zit een PCIEx 16 en ik heb zelf nog een nieuwe HD6450 1Gb videokaardje liggen die ik er graag in wil doen.
Maar als ik het kaardje erin doet en aansluit en wil starten krijg ik geen beeld.
Bij integrated Peripherals staat onder het kopje init display first de optie PCIEx aangevinkt, dus dat lijkt me goed.
Verder vroeg ik me af waarom windows 10 me alleen 3.75gb van de 4GB laat zien, of word er wat afgesnoepd voor het onboard video?
Hoop dat iemand me kan helpen, heb al veel gezocht maar kan het niet vinden.
Ook een goede handleiding waar in staat wat alles is en hoe aangesloten kon ik niet vinden.
Op de acer website zijn de handleidingen standaard waar je weer niet mee uit de voeten kunt.
Ik loop nu tegen een paar dingen aan.
Het systeem is als volgt.
Windows 10 64 bit pro.
Cpu: inter core 2 duo E6600 2.4Ghz.
2 maal 2GB ddr2 geheugen, waarvan bij eigenschappen staat dat er maar 3.75 beschikbaar is.
Codegen 450W voeiding.
500gb samsung spinpoint Harde bschijf.
DVD multi recorder.
Nu heb ik beeld via de onboard video chip. ATI 1250.
Op het bord zit een PCIEx 16 en ik heb zelf nog een nieuwe HD6450 1Gb videokaardje liggen die ik er graag in wil doen.
Maar als ik het kaardje erin doet en aansluit en wil starten krijg ik geen beeld.
Bij integrated Peripherals staat onder het kopje init display first de optie PCIEx aangevinkt, dus dat lijkt me goed.
Verder vroeg ik me af waarom windows 10 me alleen 3.75gb van de 4GB laat zien, of word er wat afgesnoepd voor het onboard video?
Hoop dat iemand me kan helpen, heb al veel gezocht maar kan het niet vinden.
Ook een goede handleiding waar in staat wat alles is en hoe aangesloten kon ik niet vinden.
Op de acer website zijn de handleidingen standaard waar je weer niet mee uit de voeten kunt.