Toon posts:

Poorten pc doen het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeerde net een nieuwe videokaart in mijn pc te zetten en het RAM uit te breiden. Echter doen al mijn poorten het nu niet meer. De pc start wel op maar herkent het scherm, toetsenbord, muis en andere aangesloten apparaten niet meer. Ondertussen heb ik alle originele onderdelen weer terug in de pc, maar hij doet het nog steeds niet. Weet iemand hier meer van?
...

AMD FM2 A8-6600K Quad Core 3,9GHz, Standaard koeling
MSI FM2-A75MA-P33.
AMD Radeon HD7000 1GB

Nieuwe videokaart: MSI GTX960 4gig
Nieuwe RAM: corsair vengeance

...

Alle reacties

Verwijderd

Welk merk en type voeding heb je?

Heb je de AMD drivers verwijderd voordat je met de nVidia aan de slag ging?

• RobinKuijp
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:20
Als je toetsenboard USB zijn kan het zijn dat je je USb drivers somehow hebt verwijdert. pak cd van je moederboard of ga naar de website van de fabrikant en herinstalleer je chipset, usb driver drivers :)
gr Robin}:O }:O

Meow, meow I'm a cow

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57

nelizmastr

Goed wies kapot

RobinKuijp schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:29:
Als je toetsenboard USB zijn kan het zijn dat je je USb drivers somehow hebt verwijdert. pak cd van je moederboard of ga naar de website van de fabrikant en herinstalleer je chipset, usb driver drivers :)
gr Robin}:O }:O
De PC geeft geen beeld, dan lijkt het me ook niet dat het OS opstart waar drivers pas worden gebruikt. Buiten het OS zijn er geen drivers ;)

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• RobinKuijp
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:20
ehhm derp :P woops

anders bij de 900 series van Nvidia is het wel vaker voorgekomen bij meerdere mensen. soms wil een bios update dit probleem fixen. dus k stel dit dan voor :P Hoop dat t werkt ^^

gr, Robin }:O }:O
nelizmastr schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:44:
[...]

De PC geeft geen beeld, dan lijkt het me ook niet dat het OS opstart waar drivers pas worden gebruikt. Buiten het OS zijn er geen drivers ;)

Meow, meow I'm a cow