Mijn moederbord is hoogstwaarschijnlijk kapot. Ik wilde al een tijdje mijn pc upgraden en lijkt me slim om dat nu te doen
Ik zoek een?
Nieuwe CPU, mobo en geheugen.
Ik heb op dit moment:
Samsung 850 Evo 250gb
Cooler Master N300
AMD R9 280x
Seasonic M12II Evo 520W
Wat is je budget?
500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, ik zat zelf te kijken naar een i7 6700k. Ik doe veel aan video editen dus dat zou wel nice zijn. Verder ben ik van plan om de GPU te upgraden naar een r9 480 zodra die uit is. Ik weet niet of mijn voeding nog wel genoeg is?
Mobo maakt me niet zo veel uit. Moet compatible zijn met r9 280 en r9 480. Ik denk dat er niet een verschil zit in aansluiting tussen die 2 videokaarten?
Zou wel fijn zijn om van 1 winkel te kunnen bestellen. Verder een microATX moederbord ben ik gewend.
Alvast bedankt voor de hulp!
Daniel
Ik zoek een?
Nieuwe CPU, mobo en geheugen.
Ik heb op dit moment:
Samsung 850 Evo 250gb
Cooler Master N300
AMD R9 280x
Seasonic M12II Evo 520W
Wat is je budget?
500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, ik zat zelf te kijken naar een i7 6700k. Ik doe veel aan video editen dus dat zou wel nice zijn. Verder ben ik van plan om de GPU te upgraden naar een r9 480 zodra die uit is. Ik weet niet of mijn voeding nog wel genoeg is?
Mobo maakt me niet zo veel uit. Moet compatible zijn met r9 280 en r9 480. Ik denk dat er niet een verschil zit in aansluiting tussen die 2 videokaarten?
Zou wel fijn zijn om van 1 winkel te kunnen bestellen. Verder een microATX moederbord ben ik gewend.
Alvast bedankt voor de hulp!
Daniel
[ Voor 7% gewijzigd door danieldedaniel op 23-06-2016 16:15 ]