[PC] Shattered Skies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CsYzsX2.jpg

Shattered Skies raises open-world sandbox looter-shooter style games to the next level. Step into a massive experience set in a world where all hell has broken loose.

A comet impact has shattered the moon into countless pieces which were pulled down by earth's gravity along with fragments of the comet itself, resulting in thousands of meteoric impacts.

Areas that meteor shards landed have brought strange crystal growth formations all over the world and remaining humans are just now discovering how to harness this great crystal energy, granted they can survive the monsters lurking in a dense fog near the crystals.

Shattered Skies

Shattered Skies is een open-wereld sandbox game. De game heeft erg veel weg van DayZ maar het wordt ook door velen omschreven als een reskin van WarZ. In tegenstelling tot DayZ is echter hier gekozen voor aliens ipv zombies. Tevens is er sprake van een level-systeem wat neigt richting The Division. Het spel lijkt op een grote mix van DayZ, WarZ en The Division.

Development

Het spel is momenteel nog hevig in ontwikkeling, maar er is dus een early access mogelijkheid door middel van verschillende pakketten met de daarbij onderliggende voordelen. De game is helaas nog niet beschikbaar op Steam (er is wel een link te vinden in Steam, maar aanschaffen is tot op heden nog niet mogelijk via Steam).

Handige linkjes

- Topic nog onder voorbehoud, wordt naarmate de dag aangevuld met screenshots, echter zit ik momenteel op mijn werk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Damien op 23-06-2016 12:08 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Gereserveerd voor eventuele extra info.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
heb het spel zelf ook gehaald afgelopen week, en ik vermaak me prima ! erg vermakelijk om wat rond te rennen , te looten en andere spelers kapot te schieten. toch moet ik wel zeggen dat het leuker is om in een groep te spelen, dus ik ga het hierbij ook maar meteen vragen. zijn er nog spelers die een groepje willen vormen en/of een keer samen wat willen gaan knallen. als iemand interesse heeft stuur me dan even een berichtje, dan kan ik je de teamspeak informatie geven.