Ik wilde graag een iPhone 5 repareren met een gebarsten scherm, waarvan de touch het ook niet meer deed. Via de homeknop bij Siri en via uit knop de functie 'Uitschakelen' oproepen werkte nog wel, maar geheel uitschakelen dmv swipen reageerde de iPhone niet op.
Zoals gezegd heb ik de iPhone een nieuw scherm gegeven, opnieuw opgestart en je raad het al... De touchfunctie werkte niet. Hierop heb ik de iPhone geprobeerd te herstellen in iTunes, maar ook dit werkte niet.
Waar zou het aan kunnen liggen? Is de Digitizer connector beschadigd op het moederbord of zou het iets anders kunnen zijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 9.3.2 hersteld
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
iPhone herstellen naar fabrieksinstellingen dmv herstel iPhone in iTunes.
iPhone moederbord gewisseld van een andere iPhone 5, hierbij deed het scherm het wel maar de power/volume button niets. Ergens klopt het niet helemaal meer in het moederbord denk ik?
Zoals gezegd heb ik de iPhone een nieuw scherm gegeven, opnieuw opgestart en je raad het al... De touchfunctie werkte niet. Hierop heb ik de iPhone geprobeerd te herstellen in iTunes, maar ook dit werkte niet.
Waar zou het aan kunnen liggen? Is de Digitizer connector beschadigd op het moederbord of zou het iets anders kunnen zijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 9.3.2 hersteld
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
iPhone herstellen naar fabrieksinstellingen dmv herstel iPhone in iTunes.
iPhone moederbord gewisseld van een andere iPhone 5, hierbij deed het scherm het wel maar de power/volume button niets. Ergens klopt het niet helemaal meer in het moederbord denk ik?
[ Voor 10% gewijzigd door Vincitore op 24-06-2016 07:28 ]