Hallo,
Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden een geluidsbox gekocht en deze kan gebruikt worden aan net-stroom en op batterijen (8xD-cell). Die specificaties heb ik hieronder staan.
Ik ben vervolgens langs een electronicawinkel geweest voor een oplader ervoor en vroeg hoe lang de speaker zou meegaan. Deze maakte een berekening en vertelde mij dat hij hoogstens 1,5 uur meegaat op deze batterijen. Dat viel me erg tegen, vooral omdat ik ong. 130 eu heb neergelegd voor de batterijen.
Weet iemand hier hoe het precies zit en of het klopt van die anderhalf uur?
Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden een geluidsbox gekocht en deze kan gebruikt worden aan net-stroom en op batterijen (8xD-cell). Die specificaties heb ik hieronder staan.
Omdat ik hem komend weekend draadloos ga gebruiken (dus op batterijen), heb ik 8 D-batterijen moeten aanschaffen. Ik heb gekozen met batterijen met een groot mAh, omdat ik dacht dat meer mAh, is meer accu zeg maar. Zo werkt het ook met telefoons dacht ik. Dus ik heb 8 D-batterijen gekocht van 11.000 mAh (NiMH-Akku / 1,2 Volt Mono). In totaal heb ik dan 88.000 mAh. Ik dacht dat dit erg veel was.Model: Harman Kardon Go + Play™ Wireless
Optional batteries for unit: 8 type D alkaline batteries
Drivers: Two Ridge and two Atlas transducers
Power: Tweeters: 2 x 15 watts @ 1% THD
Woofers: 2 x 30 watts @ 1% THD
Frequency response: 40Hz – 20kHz
Input sensitivity (Aux In): 250mV
Bluetooth transmitter frequency range: 2.4GHz – 2.4835GHz
Bluetooth transmitter power: ≤20dBm (EIRP)
Bluetooth transmitter modulation: GFSK/ /4-DQPSK/8-DPSK
Dimensions: Length: 20" (500mm)
Width: 9" (230mm)
Height: 9-1/2" (240mm)
Weight: 9.4 lb (4.3kg)
Input impedance: >10k ohms
Signal-to-noise ratio: >85dB
External power supply Input voltage: 100 – 240V AC
Output voltage: 18VDC @ 3.6A
Power consumption: 65W (maximum); 0.5W (standby mode)
HARMAN International hereby declares that this equipment is in compliance with the essential requirements
and other relevant provisions of Directive 1999/5/EC, ErP 2009/125/EC Directive and RoHS 2011/65/EU
Directive. The declaration of conformity may be consulted in the support section of our Web site, accessible
from www.harmankardon.com
Ik ben vervolgens langs een electronicawinkel geweest voor een oplader ervoor en vroeg hoe lang de speaker zou meegaan. Deze maakte een berekening en vertelde mij dat hij hoogstens 1,5 uur meegaat op deze batterijen. Dat viel me erg tegen, vooral omdat ik ong. 130 eu heb neergelegd voor de batterijen.
Weet iemand hier hoe het precies zit en of het klopt van die anderhalf uur?