Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dropbox - Teammap; ook mijn prive bestanden zichtbaar?

Pagina: 1
Acties:

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:53
Ik heb het volgende:
- Ik heb een privé dropbox account, waarin privé documenten staan, niet heel spannende maar gewoon wat documenten
- Nu ben ik vrijwilligerswerk gaan doen en die organisatie heeft een zogeheten teammap
- Ik ben daar nu aan toegevoegd en heb toegang tot de documenten in de teammap. Het team heet even als voorbeeld "TEAM XYZ"

So far so good.

Kijk ik nu in mijn dropbox op mijn telefoon, dan zie ik boven alle bestanden en mappen "TEAM XYZ" staan. Ik vraag mij nu af of mijn privé bestanden in te zien zijn door de andere teamleden.

Als ik via de browser inlog in dropbox dan staat achter de Teammap onder de kolom "shared with"dat iedereen van TEAM XYZ deze map/bestanden kan openen en editen. Bij mijn andere mappen/bestanden staat dit niet. Dus ik denk dat het wel goed zit, maar ik vind het vreemd dat blijkbaar mijn hele account nu bij het team hoort en wil even zeker weten of de andere teamleden toegang hebben tot mijn andere bestanden.