Euroteken in email Orderbevestiging abonnement

Pagina: 1
Acties:

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vanavond heb ik een Donatie 15-abonnement afgesloten, alleen in de email met als onderwerp "Orderbevestiging abonnement" wordt het euroteken foutief weergegeven. :)

------------------------
Beste Martin!,

Bedankt voor het afsluiten van een Donatie 15-abonnement! De status van je bestelling kun je realtime volgen op de orderstatus pagina.

De betaling van je bestelling wordt uitgevoerd via Docdata Payments. Mocht er na het plaatsen van je bestelling iets fout zijn gegaan waardoor je het betalingsproces niet met succes kon afronden, dan kun je het nogmaals proberen.

Je abonnement wordt direct geactiveerd zodra je betaling is ontvangen. De prijs van het abonnement bedraagt € € 15,00 per jaar.

Met vriendelijke groet,
Tweakers
------------------------

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:41

Xav

Developer

Water-Cooled

Allereerst bedankt voor de melding. Zou je echter even kunnen vertellen welke email client of webmail service je gebruikt? Dan kunnen wij wat gerichter kijken naar een oplossing.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was dit onlangs al niet eerder gemeld? Kan het alleen niet zo gauw terugvinden.

edit: En nu ineens wel :P €-teken niet goed weergegeven in Abo-mail

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 23-06-2016 13:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Xav schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:17:
Allereerst bedankt voor de melding. Zou je echter even kunnen vertellen welke email client of webmail service je gebruikt? Dan kunnen wij wat gerichter kijken naar een oplossing.
Standaard Mail applicatie op OS X El Capitan 10.11.5.
Raven schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:23:
Was dit onlangs al niet eerder gemeld? Kan het alleen niet zo gauw terugvinden.

edit: En nu ineens wel :P €-teken niet goed weergegeven in Abo-mail
Heb gezocht, echt waar! Op bedrag, op euro, op euro teken, en euroteken maar kon niet vinden, dus nieuwe topic aangemaakt. :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Martine schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:35:
[...]

Heb gezocht, echt waar! Op bedrag, op euro, op euro teken, en euroteken maar kon niet vinden, dus nieuwe topic aangemaakt. :)
Daar had ik ook op gezocht toen ik dat topic terug probeerde te vinden, helaas lag de zoekmachine weer eens dwars :+ Uiteindelijk heb ik de lijst met topics in dit subforum maar zitten bekijken.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde