Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Jord1996
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 22-06-2016
Beste Tweakers,

Ik heb vorig jaar rond juni een HTC M8s gekocht bij een KPN winkel.
Deze telefoon is vorige week helaas overleden (Batterij probleem)
Toen ik deze naar KPN toebracht is mij verteld dat mijn toestel kostenloos gerepareerd zou worden.

Echter heb ik vandaag ( na 19 dagen ) "mijn" telefoon opgehaald.
Toen ik thuiskwam kwam ik erachter dat ik een andere HTC M8s (ander IMEI) had gekregen.Terwijl de vrouw van KPN zei dat mijn toestel gerepareerd was. En om de situatie nog erger te maken heeft dit toestel een aan-knop die blijft hangen die er voor zorgt dat mijn telefoon onverwachts locked of unlocked.

Klopt het niet dat als je telefoon niet te repareren is dat je dezelfde ( mits nog in voorraad) telefoon nieuw krijgt? En anders van de huidige waarde ( 327 euro) een nieuw toestel mag uitzoeken bij hun winkel?

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Ze kunnen je telefoon vervangen voor een refurbished exemplaar als ze de oude niet meer konden repareren. Als deze niet goed is, gewoon terug naar de winkel.

Je laatste vraag suggereert dat je hoopt gratis een andere telefoon te kunnen uitzoeken. Zo werkt het niet.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15-11 21:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nadat je vandaag alles hebt geconstateerd en daarna met KPN contact hebt gezocht, welke antwoorden gaven ze toen die ik niet in jouw startpost terugvindt?

Het is vervelend dat de reparatie niet voldoet aan de belofte alsook dat er mogelijk tussentijds geen contact is geweest tussen jouzelf en KPN (ik had na een week al gebeld wat de status is, bijvoorbeeld). Maar dat neemt niet weg dat aannames omtrent de reparatie alleen kunnen worden bevestigd door KPN en dat je met hun moet uitzoeken wat nu een correcte oplossing kan zijn.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jord1996
Ik ben na twee weken naar de winkel toe gegaan omdat mij beloofd was dat het toestel klaar zou liggen. Echter is mij toen verteld dat het reparatie centrum op onderdelen aan het wachten was en dat het nog een week kon duren.

• Jord1996
"Je laatste vraag suggereert dat je hoopt gratis een andere telefoon te kunnen uitzoeken. Zo werkt het niet."

De reden dat ik dat zo zeg is omdat de heer die mij geholpen heeft op 3 juni mij vertelde dat als het toestel niet gemaakt kon worden dat de oplossing zou zijn. Daarom ben ik verbaasd dat ik een ander oud toestel krijg.

• Mimiix
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 12:31

Mimiix

Professioneel Prutser

Jord1996 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:57:
"Je laatste vraag suggereert dat je hoopt gratis een andere telefoon te kunnen uitzoeken. Zo werkt het niet."

De reden dat ik dat zo zeg is omdat de heer die mij geholpen heeft op 3 juni mij vertelde dat als het toestel niet gemaakt kon worden dat de oplossing zou zijn. Daarom ben ik verbaasd dat ik een ander oud toestel krijg.
Sat klopt als hij niet gemaakt kan worden. Echter krijg je vaak een refurbished als het kan. Heb ik met mijn Sony ook gehad. Juridisch betreft mag je inderdaad gewoon een refurbished krijgen, jouw telefoon zou ook een refurbished worden zodra hij gemaakt was.

Als ie niet meer te repareren was krijg je een credit op basis van wat hij nog waard is. Kpn is hier zeer loyaal in.

Ik snap je probleem ook niet zo. Als ik jou was zou ik gewoon teruggaan en klagen over die knop. Al betwijfel ik of dat wel waar is. Zeker omdat teleplan veel beter is dan dynafix.

The official DeCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• Gadgeteer
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 09:25
Je gaat gewoon terug naar KPN en laat zien wat er aan deze mankeert. Ze gaan het heus oplossen, misschien niet met een nieuw toestel maar dat zijn ze ook niet verplicht.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True