Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus, net m'n setje R7 270x's van de hand af gedaan, om tijdelijk met een crossfire 5870 te zitten. Jezus wat een belabberde kaarten. Los daarvan.. het is even tijdelijk totdat de 480X's beschikbaar komen. Ik wil graag 2x 480x's 8GB aanschaffen om in ieder geval 2560x1200 vloeiend te kunnen knallen.

Ik mis overal de geschatte levertijd, hoewel het blijkt dat het gaat om eind van de maand? En eerdat ze beschikbaar zijn we zo een maand verder zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:41
Dit komt bij de buren van Guru3d.com vandaan:
The Radeon RX 480 is expected to launch on the 29th of June, 2016 for $199 for the 4 GB variant and a (though unconfirmed) an $229 for the 8 GB model.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Angestrebt wird Mitte 2016, insbesondere zum in den Vereinigten Staaten wichtigen Back-to-School-Zeitraum sollen nicht nur Desktop-Lösungen, sondern allen voran auch Notebook-Grafikchips zur Verfügung stehen.
http://www.computerbase.d...md-ceo-lisa-su-interview/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:18
Reference als het goed is 29e te koop, custom paar weken later. Reference schijnen hier en daar al op voorraad te zijn, custom duurt wat langer omdat AMD alle units uit eerste batches voor zichzelf houdt :P

Zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/47313125

[ Voor 14% gewijzigd door Twam op 22-06-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Als je glazen bol maar blijft poetsen kom je er vanzelf achter.
arbraxas schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:03:
Dit komt bij de buren van Guru3d.com vandaan:

The Radeon RX 480 is expected to launch on the 29th of June, 2016 for $199 for the 4 GB variant and a (though unconfirmed) an $229 for the 8 GB model.
Ja, Amerikaanse release date daar heb je in Europa dus geen hol aan.

Link van MAX hebben ze het zelfs over de Amerikaanse back to school periode.

[ Voor 22% gewijzigd door MichaelvD op 22-06-2016 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MichaelvD2203 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:05:

Ja, Amerikaanse release date daar heb je in Europa dus geen hol aan.

Link van MAX hebben ze het zelfs over de Amerikaanse back to school periode.
Hoezo heb je er geen hol aan? Het is algemeen bekend dat Amerika zo rond 1 september weer naar school gaat. Preorders kan je voor die tijd echt wel indienen bij een Amazon / Newegg / whatever en met wat BTW/douane, heb je dus je GPU's op 2 of 3 september in huis.

Maar ja, ik doe weinig/niets met buitenland en al helemaal niet met produkten die top of the line knaken kosten dus wat dat betreft lul ik ook maar een end weg ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
MAX3400 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:13:
[...]

Hoezo heb je er geen hol aan? Het is algemeen bekend dat Amerika zo rond 1 september weer naar school gaat. Preorders kan je voor die tijd echt wel indienen bij een Amazon / Newegg / whatever en met wat BTW/douane, heb je dus je GPU's op 2 of 3 september in huis.

Maar ja, ik doe weinig/niets met buitenland en al helemaal niet met produkten die top of the line knaken kosten dus wat dat betreft lul ik ook maar een end weg ;)
Ja maarja blijft natuurlijk koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mweh, had gehoopt dat het een beetje in de buurt zou komen te zitten van 'korte termijn' maar dat is dus niet het geval. Ik ga voor een R9 Fury X, single kaart, meer dan voldoende performance. 550 ex btw, btw is voor mij aftrekbaar, dus dat scheelt :Y)
Pagina: 1