Playstation 3 laten werken met een muntapparaat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihad
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-09 11:05
Ik wil graag mijn Playstation 3 die ik nog heb liggen ombouwen met een apparaatje zodat hij alleen werkt met geldmunten.

Een beetje lopen Googlen maar veel wijzer ben ik niet geworden behalve peperdure apparaten die al geconfigureerd zijn.

Dus mijn vraag aan jullie, enige tips?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Geen idee of zoiets er is maar zou dit niet kunnen werken met aan raspberry pi of een arduino? Lijkt me dat je een systeem moet hebben wat de ps3 stroom geeft (en een "aan" signaal) zodra je er geld in werpt.

Of misschien beter nog; de ps3 altijd aan, maar de controller pas inschakelen zodra je er geld in werpt. Je zou dan denk ik het usb signaal van de controller moeten aftappen. Zodra je tijd dan op is moet je een signaal naar de controller zien te sturen dat deze uit gaat (het spel gaat dan vanzelf op pauze omdat er geen controller aangesloten is).

Ik denk dat je een beetje die richting op moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.ebay.com/itm/L...d7304a:g:nREAAOSwstxVERfi

zoals hierboven al genoemd wordt; console 24/7 aan - toegang mogelijkmaken via controller

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihad
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-09 11:05
Ik zat te denken om het via HDMI te doen. Zodra er geld wordt ingeworpen komt de HDMI in werking, na de timer valt het beeld weg en kan de speler verder nadat er weer geld ingeworpen wordt waar hij was gebleven.

Thanks voor de link.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ook een manier om je kinderen minder te laten gamen natuurlijk. Zakgeld op geen ps3 hahaha.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!