Beste service

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Naar aanleiding van "robuuste hardware" en "beste hardware". Nu de vraag bij welk product je de beste service hebt gekregen.
Ikzelf heb niet erg bijzondere dingen meegemaakt. Afgezien van het feit dat een mailtje met een vraag over een Spire-cooler netjes werd beantwoord.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
PIII 1ghz, cache was helemaal fucked up, terug naar de winkel nieuwe gehad + cadeaubon omdat ze zelf vonden dat ze een fout hadden gemaakt door deze CPU niet eerst te testen, toen was dat ding nogal prijzig, maybe daarom die cadeaubon, had van mij niet eens gehoeven, wilde alleen maar een nieuwe CPU.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
3WARE RAID 7800 RAID controller, misschien dat het komt omdat dat fokking ding 545 USD kost.

Maar mannetje in Duitsland die support voor europe doet, vraagt om je tel. nr. en belt je gewoon om je te helpen.

Krijg dat klote ding overigens niet aan de praat onder Linux RH7.1 maar dat terzijde.

Ik vind het so far so good hele goede service.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Denk dat je bij prive bedrijfjes vooral goede servica kan verw8en omdat ze anders een soort schuldgevoel krijgen denk ik..
Just my 2 €urocents

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
klinkt raar, maar bij mijn sidewinder van microsoft heb ik erg goede service gekregen.

ze hebben hem 2 keer teruggenomen, en wel een stuk of 5 keer gebeld

het bleek achteraf aan mijn usb controller te liggen, maar ja

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
nog meer positieve belevenissen van andere tweakers?

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

had zelf mijn MoBo in mijn Dell gesloopt met een videokaart, had hem als defect aangemeld, dinsdag kwamen ze hem halen, donderdag had ik het gerepareerd weer terug..

Dat was wel lekker...

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 22:35 schreef HeatWave het volgende:
had zelf mijn MoBo in mijn Dell gesloopt met een videokaart, had hem als defect aangemeld, dinsdag kwamen ze hem halen, donderdag had ik het gerepareerd weer terug..
Dat heeft niet echt te maken met goede service volgens mij, dat is liegen (niet dat ik dat niet zou doen), maar aan de andere kant waren ze wel snel met het repareren

• waterwolf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 17:17
Ergens in Amsterdam bij ServiceTec hebben ze me goed geholpen aan een adapter voor me compaq contura die nergens te krijgen was, zelf gebruikten ze deze wel als testadapter

Verwijderd

Guillemot Maxi Sound Muse, kapotte uitgang, denk door een beetje lomp gebruik van stekkertjes erin en eruit raussen. Mwah had zelf al wat gesoldeerd maar hielp niet >:) Ik SBLive gekocht ( :9~ ) En ik denk achja stuur die Muse wel op wie weet... week later splinternieuwe terug :D

• StefSOFT

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 22:56 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Ik SBLive gekocht ( :9~ ) En ik denk achja stuur die Muse wel op wie weet... week later splinternieuwe terug :D
Welke geluidskaart vind je persoonlijk beter dan?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik bij mij hele computer :)

www.eynstein.nl

Videokaart kwam bij http://www.comptech.nl vandan, ook perfecte service.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

De levenslange garantie van Iomega bevalt mij erg goed. Al zeker 10 nieuwe zipschijfjes van ze gehad (clickten, wornout volgens TIP) en een keer een nieuwe (refurbished) drive omdat ik de mijne sterk verdacht van COD. Goeie telefonische support en echt binnen een paar dagen je nieuwe gear goed verpakt in huis!
Jammer dat ze momenteel verder voor mij geen interessante producten maken, anders zou ik zeker weer wat van ze kopen.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jax

Op maandag 25 juni 2001 22:33 schreef SickBastard het volgende:
Denk dat je bij prive bedrijfjes vooral goede servica kan verw8en omdat ze anders een soort schuldgevoel krijgen denk ik..
Just my 2 €urocents
klopt bij grote ketens is de service vaak slechter en duurt het vaak langer omdat ze meer werk hebben.

De kleinere particulieren hebben dat probleem dus weer niet

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 17:36 schreef TOGrimReaper het volgende:

[..]

klopt bij grote ketens is de service vaak slechter en duurt het vaak langer omdat ze meer werk hebben.

De kleinere particulieren hebben dat probleem dus weer niet
Och, heb bij zowel grote keten (Vobis) als bij plaatselijke computerboer goeie ervaring. Bij Vobis kreeg ik zonder bon nieuw isdn kaartje mee, bij plaatselijke computerboer 2 x in één week cdromspeler (nee, je wilt níet weten hoe ik die andere 2 gesloopt kreeg ;) )

Verwijderd

Sjeck sig. Bijna alles besteld bij Perfect Systems. Op Case en WBK na.

Prima service. Goed op de hoogte gehouden. Komen de levertijden na. Mijn SBLive gaf nogal wat conflicten, heb ik achteraf nog een Xfire besteld (vandaag binnen gekregen) , en ze zijn me ook nog tegemoet gekomen in de verzendkosten daarvan.

Dik orde dus!

En ik heb die GlobalWIN WBK besteld bij iComputers. Die service is het beste wat ik tot nu toe meegemaakt heb. Ik bestellen volgende dag in huis. 2 dagen later constateerde ik dat er een pootje van die koeler (waar die mee vast zit aan de omhulsing) gebroken was. Ik een mailtje sturen, volgende dag (zat weekend tussen za gemailt, maandag thuis) een nieuwe ventilator huis.

Die service war echt super. Ik heb binnen twee uur een reactie gehad op de mailtjes die ik gestuurd had. Waarvan een ik op 22:00 had gestuurd :)

Jammer dat ze nog zo'n klein assortiment hebben, maar daar zijn ze hard mee bezig had ik begrepen. Ze gaan veel tweak hardware verkopen, coolers, merkgeheugen enzo.

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Epson :)
ff bellen en een dag later stond er een mannetje op de stoep om m'n printer te fixen (gratis), was natuurlijk wel binnen de garantie termijn

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 14:06
Ik had bij informatique een asus mobo gekocht, die bleek na het inbouwen sluiting te maken ermee terug geweest niks aan de hand ik kreeg een nieuwe ik weer trots met het bordje naar huis helemaal ingesteld en wel. Had ik heel |:( |:( |:( het verkeerde model gekocht (een 200mhz model inplaats van 266mhz). Ik weer terug het verhaal gedaan nou was geen probleem hier een bonnetje het resterende bedrag even bijleggen en hup hier is je mobotje. *D *D *D fantastisch

Verwijderd

De beste service heb ik eigenlijk van de winkel gekregen waar ik mijn computer kocht.
Door een virusbesmetting was mijn computer kapot. Zelf had ik de kennis nog niet om 'm te repareren en ik had er ook geen tijd voor ivm afstuderen (het rapport moest echt twee dagen later klaar zijn). Hoewel ze het enorm druk hadden kon ik toch meteen mijn computer brengen en al na één uur weer ophalen.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:45

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Heb zelf nog nooit echt defecte hardware gehad die ik bij een andere winkel had gekocht (werk nu bij MyCom en koop daar alles). Maar toen ik net mijn eerste pc had ging ik daarvoor een cdromspeler kopen, had toen nog niet zoveel geld en zat te twijfelen tussen de no-name 24x of de a-open 32x. Toen zei de verkoper: de a-open wordt volgende week goedkoper, dan krijg je die nu toch voor de nieuwe prijs, vond ik ook erg tof!
Dit was bij NCP in badhoevedorp 4 jaar terug alweer, inmiddels is dit bedrijf weg :'(

Verwijderd

Ik, tot nu toe bij Microsoft.
Ik typte op een natural elite die ik via gateway bij mijn pc had gekocht en die ging kaput. Ik bellen naar gateway--> sorry 1 jaar en 3 weken= buiten garantie van 1 jaar voor dat tb. Ik heb vervolgens microsoft gebeld, zeggen ze: onzin er zit 2 jr garantie op, wij vervangen hem wel even, welke heb je? ik: 'weet ik niet precies'(>:)) die gast: 'zal wel de duurste zijn', en 2 dagen later had ik een natural pro internet in de bus liggen :D. Kijk, DÁT is nou service!

Verwijderd

ik had een logitech cordless special edition, en die ging kapot :'( .
ik kon wel een gewone cordless krijgen maar die vind ik niet zo mooi.

ik bellen naar logitech, wordt dag later terug gebeld door hoofd kantoor:

zeg ik: ik wil hem ook wel omruilen voor een optical?,
hij: ok, als je het verschil betaald,
ik: oke :7 .

de volgende week, paketje met de optical O+ ,
op de factuur: cordless optical f0,-
daar wordt je vrolijk van 8-)

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
/me staat zelf redelijk vaak aan de servicebalie te werken....

Plextor onsite is errug relaxed, ook Iiyama bied goede service...

Laatst een 3,5 jaar oude maxtor opgestuurd. We kregen gewoon een nieuwe...was wel direct via maxtor geregeld, niet via de leverancier...

Verwijderd

Net met mijn mobieltje: ik wou hem unlocken, dus ik had de aanvrag vrijdag opgestuurd naar Ben voor de unlock-code en vandaag woensdag heb ik hem binnen.

Niet dat ik de aanvraag makkelijk vond: nogal omslachtig eigenlijk zelfs, maar ik had verwacht dat Ben er gewoon dik 2 weken over zou doen voordat ze die unlock-code eindelijk eens opstuurde. Dus in het opzicht van snelheid ben ik over deze service vrij tevreden.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
bij m'n abit bf6 mobo. Had eeprommetje beetje dood geflashed. Abit gebeld, volgende dag nieuw eeprommetje in de bus :)

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
CTX heeft een prima service. Monitor kapot, ff bellen en volgende dag een gloedje nieuwe aan de deur gebracht. :)

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ikke bij www.exile.nl

ik had een andere video kaart nodig , ik had mijn hele systeem verkocht incl mijn v7700 , ja errug dom , dus ik een compleet ddr systeem in elkaar geprutst , nu nog een video akart bij queens zat ik vet lang te wachten op die PRO , dus hebbik dta maar gecancelled , en toen weer exile opgebeld en vrag als hij een radeon had , ja hoor ik mocht hem meteen op halen , maar toenik hem in mijn systeem had was het gewoon een kut kaart :r , dus ik hem weer bellen en toen mocht ik hem wel omruilen voor een v7700 :0

ik ben nu heel erg blij

3dmark2k 8266 :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1