Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie/games

Pagina: 1
Acties:

• Fl-ris82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 11:13
Hallo Tweakers, ik wil graag om advies vragen voor een laptop van een vriend van mij.

Wat ga je met je laptop doen?
Hij koopt de laptop voornamelijk voor zijn studie maar wil er ook graag af en toe games op spelen, zoals CS:GO (en overwatch?) Ik heb hem al uitgelegd dat gamen, laptops en 'goedkoop' niet een hele goede combinatie vormen, dus ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Wat is je budget?
Het budget is ongeveer 600 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag voor de studie. Ik geloof dat hij het echter niet heel erg vind als de laptop redelijk zwaar is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst een intel CPU.

Ik had zelf deze laptop al gezien, wat vinden jullie hiervan?
pricewatch: Acer Aspire E5-573G-58FR

Deze laptop komt uit de LBBG, maar ik weet niet zo goed of integrated graphics goed zijn voor deze doeleinden:
pricewatch: Medion Akoya E6421 (30019784)

Alvast bedankt voor jullie antwoord! :)

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
Ik denk dat de medion wel kan voor bovenstaande Games. Ik ben er vrijwel zeker van dat je dan genoegen moet nemen met lagere instellingen 5
T.O.V. de accer aspire op
http://www.game-debate.co...ics-520-mobile-vs-geforce zie je het verschil tussen beide grafische chips.

De gt940 is voldoende om op lage instellingen +/- 60 fps te halen. Aangezien sommige video's tijdens opnemen 56 aangeven.

• JarnovdBerg
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 22:42
Het beeldscherm van de Acer is wel een stuk minder. Die van Medion is wel 192.x1080 dus wel een betere/mooiere resolutie voor het gamen