Hallo Tweakers, ik wil graag om advies vragen voor een laptop van een vriend van mij.
Wat ga je met je laptop doen?
Hij koopt de laptop voornamelijk voor zijn studie maar wil er ook graag af en toe games op spelen, zoals CS:GO (en overwatch?) Ik heb hem al uitgelegd dat gamen, laptops en 'goedkoop' niet een hele goede combinatie vormen, dus ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
Wat is je budget?
Het budget is ongeveer 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag voor de studie. Ik geloof dat hij het echter niet heel erg vind als de laptop redelijk zwaar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst een intel CPU.
Ik had zelf deze laptop al gezien, wat vinden jullie hiervan?
pricewatch: Acer Aspire E5-573G-58FR
Deze laptop komt uit de LBBG, maar ik weet niet zo goed of integrated graphics goed zijn voor deze doeleinden:
pricewatch: Medion Akoya E6421 (30019784)
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Wat ga je met je laptop doen?
Hij koopt de laptop voornamelijk voor zijn studie maar wil er ook graag af en toe games op spelen, zoals CS:GO (en overwatch?) Ik heb hem al uitgelegd dat gamen, laptops en 'goedkoop' niet een hele goede combinatie vormen, dus ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
Wat is je budget?
Het budget is ongeveer 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag voor de studie. Ik geloof dat hij het echter niet heel erg vind als de laptop redelijk zwaar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst een intel CPU.
Ik had zelf deze laptop al gezien, wat vinden jullie hiervan?
pricewatch: Acer Aspire E5-573G-58FR
Deze laptop komt uit de LBBG, maar ik weet niet zo goed of integrated graphics goed zijn voor deze doeleinden:
pricewatch: Medion Akoya E6421 (30019784)
Alvast bedankt voor jullie antwoord!