Ik heb op de hcc een duron 700 gekocht en in februari een FOP38. Toen ben ik begonnen met overclocken (nadat ik ergens pasta had gevonden). Ik kreeg hem op 800 en daar hield het op. Een paar dagen later zag ik bij de reboot dat ie weer gewoon op 700 liep. Ik dus mijn L1-bruggen eerst uitgegumt en weer ingekleurt, niet geunlocked. Dit heb ik nog 8 keer gedaan en ik WIST dat het kon dus ik gaf het niet op. Toen gewoon van frustratie maar gewoon weer op 700 laten lopen.
2 weken terug ging ik het weer proberen. Ik heel de proc meteen schoon gemaakt met 98% alcohol. Opnieuw ingekleurt, en ja hoor, hij deed het.
na 1 dag was het al weer over
ik nog een keer opnieuw inkleuren, en hij wilde niet meer geunlocked worden. TOen heb ik een schuurpapiertje gepakt en de L1 bruggen opgeschuurt zodat er een ff oppervlak ontstond. Nu ging het kleuren gelijkmatig en was weer in 1 keer goed.
En nu loopt ie op 900 (na het lappen van mijn FOP38)
dit kan misschien de oplossing zijn voor de mensen hier die hun proc niet geunlocked krijgen.
suc6
2 weken terug ging ik het weer proberen. Ik heel de proc meteen schoon gemaakt met 98% alcohol. Opnieuw ingekleurt, en ja hoor, hij deed het.
na 1 dag was het al weer over
ik nog een keer opnieuw inkleuren, en hij wilde niet meer geunlocked worden. TOen heb ik een schuurpapiertje gepakt en de L1 bruggen opgeschuurt zodat er een ff oppervlak ontstond. Nu ging het kleuren gelijkmatig en was weer in 1 keer goed.
En nu loopt ie op 900 (na het lappen van mijn FOP38)
dit kan misschien de oplossing zijn voor de mensen hier die hun proc niet geunlocked krijgen.
suc6