oplossing unlock problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Epsilon

Topicstarter
Ik heb op de hcc een duron 700 gekocht en in februari een FOP38. Toen ben ik begonnen met overclocken (nadat ik ergens pasta had gevonden). Ik kreeg hem op 800 en daar hield het op. Een paar dagen later zag ik bij de reboot dat ie weer gewoon op 700 liep. Ik dus mijn L1-bruggen eerst uitgegumt en weer ingekleurt, niet geunlocked. Dit heb ik nog 8 keer gedaan en ik WIST dat het kon dus ik gaf het niet op. Toen gewoon van frustratie maar gewoon weer op 700 laten lopen.

2 weken terug ging ik het weer proberen. Ik heel de proc meteen schoon gemaakt met 98% alcohol. Opnieuw ingekleurt, en ja hoor, hij deed het.
na 1 dag was het al weer over :(
ik nog een keer opnieuw inkleuren, en hij wilde niet meer geunlocked worden. TOen heb ik een schuurpapiertje gepakt en de L1 bruggen opgeschuurt zodat er een ff oppervlak ontstond. Nu ging het kleuren gelijkmatig en was weer in 1 keer goed.
En nu loopt ie op 900 (na het lappen van mijn FOP38)

dit kan misschien de oplossing zijn voor de mensen hier die hun proc niet geunlocked krijgen.
suc6

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
mijn potlood streepjes werken nog steeds PERFECT na 8 maanden, de eerste keer gelijk goed gedaan. ligt ook wel een beetje aan het potlood wat je gebruikt he (hoewel dat bij mij de eerste was die ik zag hehe)

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

ik heb over die potlood streepjes gewoon een plakbandje geplakt. Ik denk dat de streepjes dan wel wat langer meej gaan.

Pak je rust!

Verwijderd

Ik heb ook altijd gevochten met de potlood streepjes. Ik denk persoonlijk dat het komt door de koelpasta die ik bij mijn FEP32 kreeg. De pasta is uitstekent, maar niet zo goed voor de potlood streepjes.

Ik heb geinvesteerd in bison silver-lijm nooit meer 1 probleem gehad. Heb er 8 proc's(van mezelf en van vrienden, ben niet zo'n tweakgek dat ik elke 4 weken een nieuwe proc MOET hebben) mee gedaan, en ik heb nog zeker 3/4 over.

Verwijderd

bison silver-lijm ?
wil je er soms voor zorgen dat je proc. over 355 jaar nog vast op je mobo zit? :)

Verwijderd

waar halen jullie die geleidende lijm dan?
heb al bij de gamma gekeken maar hadden ze niet....

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op dinsdag 26 juni 2001 16:47 schreef jeepeej het volgende:
bison silver-lijm ?
wil je er soms voor zorgen dat je proc. over 355 jaar nog vast op je mobo zit? :)
ik weet niet hoe jij je cpu inlocked :? |:(

iStockphoto

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 16:47 schreef jeepeej het volgende:
bison silver-lijm ?
Geleidende lijm die je over je bruggetjes smeert, blijft heel goed zitten

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 17:07 schreef cheshire87 het volgende:

[..]

UNlocked >:)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Epsilon

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 17:07 schreef cheshire87 het volgende:

[..]

hij locked hem vast aan zijn moederbord met die lijm, hij heeft ook unlock problemen dus :P

ff voor de duidelijkheid, dit topic is bedoelt voor mensen die hun duron/athlon niet unlocked krijgen dmv potloodstreepjes. Dit kan een hulp zijn om het toch met potlood te doen.
Pagina: 1