Toon posts:

Continue bufferen/lage kwaliteit beeld Silverlight

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee of ik hier juist zit; maar ik zit met het volgende:

Alles wat ik wil bekijken via/met silverlight is continue aan het bufferen en heeft een lage beeldkwaliteit. Dit geldt voor alle huidige browers die silverlight (nog) ondersteunen.
In dit geval gaat het om Horizon.TV.

Het vreemde is, als ik in het beeld klik met mijn rechtermuisknop, zodat die lijst (ben even de benaming kwijt) in beeld, is het probleem direct verholpen.

In/uitschakelen van hardware acceleratie, beeldresolutie en/of ventergrootte aanpassen of andere beeldschermdrivers hebben geen effect. Ook is er geen verschil tussen de 64- als 32bit browsers (waar beschikbaar/mogelijk).
YouTube en andere websites die vergelijkbare diensten leveren en die geen silverlight gebruiken, geven dit probleem dan ook niet. Probleem ligt dus waarschijnlijk in/met silverlight of eventuele instellingen. Herinstalleren en herstellen van programma's en instellingen hebben geen effect.

Hebben jullie nog mogelijkheden/ideeën wat dit zou kunnen zijn? Het probleem heeft zich paar maanden geleden NIET voorgedaan.

Ik gebruik:
Windows 10 pro (up to date)
Op dit moment: IE11 en Firefox (up to date)
Nvidia GTX 760 (ook up to date)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Alle reacties

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Eerder een probleem met silverlight dan met iets wat jij kan doen. Silverlight wordt volgens mij ook niet meer bijgewerkt en wordt ook idd alleen nog door IE11 en Firefox ondersteund. Hopelijk gaan ze snel over naar HTML5

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier geen enkel probleem; ik kijk dan wel via go.ziggosporttotaal.nl maar kan in een F1 weekend rustig 4 schermen open hebben staan en dat gaat vloeiend met meer dan 3Mbps.

Werkt zonder problemen in IE in Windows 7 Pro en Windows 10 Pro; gewoon met een Intel HD4000 graphics en FullHD scherm.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MichaelvD
MAX3400 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:26:
Hier geen enkel probleem; ik kijk dan wel via go.ziggosporttotaal.nl maar kan in een F1 weekend rustig 4 schermen open hebben staan en dat gaat vloeiend met meer dan 3Mbps.

Werkt zonder problemen in IE in Windows 7 Pro en Windows 10 Pro; gewoon met een Intel HD4000 graphics en FullHD scherm.
Ziggosport gebruikt ook geen Silverlight dat is het grappige. Horizon is meegekomen vanaf UPC en dat is gewoon ruk

• MAX3400

MAX3400

MichaelvD2203 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:43:
[...]

Ziggosport gebruikt ook geen Silverlight dat is het grappige.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/exsTiO1dSXFCtQ5RCOUOTxDs/full.jpg
:? :?

• MichaelvD
Owh Want ik kon ziggo sport wel kijken op chrome en daar wordt silverlight niet ondersteund.

• MAX3400

MAX3400

MichaelvD2203 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:50:
[...]

Owh Want ik kon ziggo sport wel kijken op chrome en daar wordt silverlight niet ondersteund.
Dat heb ik niet getest; heb wel Chrome maar dat is voornamelijk voor specifieke taken qua werk. Primaire werk-browser is IE of Edge; voor de rest van de zaken gebruik ik voornamelijk Firefox.

Pagina: 1