ERAZER X7841 16Gb kopen ja of neen? of toch de X7843??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H.
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-05-2018
Mijn vraag

Is dit een echt goede gaming laptop? Is bedoeld als desktop vervanger, en steekt altijd in de stroom in ( dus ik veronderstel dat ik dan de batterij er best uithaal? En deze alleen gebruik als ik hem mobiel gebruik?

Anyway, ik ben opzoek naar een volwaardige gaming laptop die ook virtualisatie gemakkelijk aankan en waar uitbreidingen mogelijk zijn, zou toch liefst 16 GB ram willen om toch nog een extra paar jaartjes ermee te kunnen doen.

Maar ook gelezen dat het mer Medion niet zo WOW is. Ik weet dat ze in de Aldi Medion verkopen, dus geen idee of deze laptop een dikke flutlaptop is of niet..

Ook heb ik vragen bij de grafische kaart, ik speel het vaakst Ghost Recon Online en daar lagg ik met mijn huidige laptop redelijk fel in.. deze laptop is ook een duurdere dus zou ook ZEKER willen zijn dat hij heel goed is.

Ik ga hem ook voor school gebruiken voor servers en virtuele machines mee te laten draaien over 3 jaar. Dus daar moet hij ook ideaal voor zijn.

In vergelijking met de X7843 zie IK als ITleek amper verschil dus denk niet dat het de 300 extra euro's waard zijn.
Maar die beslissing laat ik aan jullie over ! ;)

mvg

Dennis

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Dennis H. schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:11:
Mijn vraag

en steekt altijd in de stroom in ( dus ik veronderstel dat ik dan de batterij er best uithaal? En deze alleen gebruik als ik hem mobiel gebruik?
Correct.
Anyway, ik ben opzoek naar een volwaardige gaming laptop die ook virtualisatie gemakkelijk aankan en waar uitbreidingen mogelijk zijn, zou toch liefst 16 GB ram willen om toch nog een extra paar jaartjes ermee te kunnen doen.

Maar ook gelezen dat het mer Medion niet zo WOW is. Ik weet dat ze in de Aldi Medion verkopen, dus geen idee of deze laptop een dikke flutlaptop is of niet..

Ook heb ik vragen bij de grafische kaart, ik speel het vaakst Ghost Recon Online en daar lagg ik met mijn huidige laptop redelijk fel in.. deze laptop is ook een duurdere dus zou ook ZEKER willen zijn dat hij heel goed is.

Ik ga hem ook voor school gebruiken voor servers en virtuele machines mee te laten draaien over 3 jaar. Dus daar moet hij ook ideaal voor zijn.

In vergelijking met de X7843 zie IK als ITleek amper verschil dus denk niet dat het de 300 extra euro's waard zijn.
Maar die beslissing laat ik aan jullie over ! ;)
Wat is je budget ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H.
Clavis schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:15:
[...]

Correct.

[...]

Wat is je budget ongeveer?
Rond de 1500 euro denk ik dat wel voldoende moet zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
pricewatch: MSI GT72 6QD-677NL

Ben persoonlijk meer fan van MSI dan Medion.

Of je moet nog wachten tot er een Mobile GPU uitkomt van de 10xx serie, en die pakken.
Anders een generatie lager dan de 10xx. Die zullen wel wat in prijs dalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Clavis op 22-06-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis H.
Clavis schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:27:
pricewatch: MSI GT72 6QD-677NL

Ben persoonlijk meer fan van MSI dan Medion.

Of je moet nog wachten tot er een Mobile GPU uitkomt van de 10xx serie, en die pakken.
Anders een generatie lager dan de 10xx. Die zullen wel wat in prijs dalen.
Ik zou tegen 1 september eentje moeten hebben, dus geen idee hoe het zit met de daling van de prijzen eigenlijk .. :p

& wat is het verschil tussen de 2 merken?