Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 20:18
Heeft iemand hier ervaring met de site Toptechcashback? Ik zou namelijk de Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 met een Intel i5 6600K kunnen halen en dan €30 terug kunnen krijgen, maar zit er toevallig ergens een addertje onder het gras?
Ik heb al gezien dat je pas tussen 30 en 60 dagen na je aankoop het geld terug mag vragen, maar is de actie dan niet allang verlopen?
Ik had de site trouwens gezien via een banner op hardware.info en op afuture zelf staat het ook. Ik ben echter nog steeds niet zeker of dit van Intel zelf is..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:46
Geen ervaring mee, maar ziet er imho betrouwbaar uit. De termijn tot 15 Juli is niet de actietermijn maar de aankooptermijn. Pas op 15 Juli (30 dagen na de start van de actie) wordt het formulier online gezet. Als je vlak voor 15 Juli je producten aangeschaft hebt mag je pas na 30 dagen je cashback aanvragen, waarschijnlijk om te voorkomen dat je je product na aanvraag cashback nog retour kunt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Even los van of dit het correcte forumdeel is, mis ik ook eigen inzet hier. Je kunt namelijk gewoon contact met ze opnemen. Zie verder ook Het algemeen beleid #quickstart voor wat we verwachten voor topics worden geopend :)

[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 22-06-2016 17:14 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.