Hallo allemaal,
ik ben 24 jaar en heb een mbo 2 ict diploma behaald.
Ik ging verder studeren tot mbo 3/4 maar niet behaald.
Nu heb ik in die paar jaar verschillende baantjes gehad. Telecom, Techniek en productie.
daarnaast als hobbyist: programeer ik: python, javascript, C en C++.
Nu werk ik gewoon 32/40 uur met een slecht betaalde baan.
Wat ik graag zou willen is een hbo studie volgen naast een baan, want ik moet toch de vasten lasten betalen.
ICT heeft me altijd aangesproken maar ook de business kant zoals: consultant en klant adviseur.
Het liefst zoek ik ook een opleiding zonder wiskunde.
Mijn vraag is: is het mogelijk om een hbo studie te volgen bijvoorbeeld ICT Informatica, ook al heb ik nu een baan in een andere branche?
En is het ook mogelijk om een thuis studie te volgen?
Wat zijn jullie ervaringen hier in?
En ik zou graag een gehele opleiding willen volgen en niet een opleiding in delen willen volgen.
ik ben 24 jaar en heb een mbo 2 ict diploma behaald.
Ik ging verder studeren tot mbo 3/4 maar niet behaald.
Nu heb ik in die paar jaar verschillende baantjes gehad. Telecom, Techniek en productie.
daarnaast als hobbyist: programeer ik: python, javascript, C en C++.
Nu werk ik gewoon 32/40 uur met een slecht betaalde baan.
Wat ik graag zou willen is een hbo studie volgen naast een baan, want ik moet toch de vasten lasten betalen.
ICT heeft me altijd aangesproken maar ook de business kant zoals: consultant en klant adviseur.
Het liefst zoek ik ook een opleiding zonder wiskunde.
Mijn vraag is: is het mogelijk om een hbo studie te volgen bijvoorbeeld ICT Informatica, ook al heb ik nu een baan in een andere branche?
En is het ook mogelijk om een thuis studie te volgen?
Wat zijn jullie ervaringen hier in?
En ik zou graag een gehele opleiding willen volgen en niet een opleiding in delen willen volgen.
[ Voor 5% gewijzigd door yasje op 22-06-2016 15:39 ]