Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Weet niet of ik hier goed zit,mijn vader zijn note 2 is overleden wil niet meer opstarten.
Lader aangesloten maar de led gaat gaat niet branden, andere lader geprobeerd zonder resultaat.
Maar nu heb ik de accu doorgemeten en snap ik een ding niet, het is een originele 3.8v accu maar als ik hem doormeet geeft die mij 4.2v aan, is dit normaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn auto-accu geeft bijna 14V aan als 'ie volledig opgeladen & nieuw is terwijl 'ie "origineel" 12V moet leveren aan de auto.

Maar aangezien de Note 2 toch al open licht; heb je ook gemeten of er tijdens het laden uberhaupt wel "iets" aan spanning over de contactpuntjes loopt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:47
Een li-ion-accu heeft als hij vol is een spanning van 4.2v, als hij leeg is daalt hij richting de 3.6v. Auto accu zou bij vol zijn rond de 13.8v moeten zijn. Als een auto accu leeg raakt mag die niet onder de 10.5V raken.

Met andere woorden, de accu zou nog goed moeten zijn. Als je de accu in een andere note2 doet, wat zegt die dan over die accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Helaas heb ik geen andere note2 tot mijn beschikking, maar als ik de lader aansluit en dan meet word de accu gewoon opgeladen.
Ben bang dat de printplaat overleden is en tijd word voor een nieuwe telefoon. 😢

*edit* wat ik wel vreemd vind, als ik de mobiel aan de lading heb zonder de accu word die op een punt van het beeldscherm extreem heet.

[ Voor 24% gewijzigd door DoubleDutch op 22-06-2016 14:59 ]