Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell geeft een tikkend geluid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MikeDG
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-06-2019
Goedendag!

Vervelend probleem met een Dell laptop die ik gekregen heb omdat deze niet meer werkend is.
Het volgende:

Wanneer ik de Dell opstart zie ik de power lampjes branden maar verder geen beeld, de Dell maakt wel een tikkend (soort echo) gevend geluid.

Tevens heb ik het geluid opgenomen en weet ik niet hoe en/of het mogelijk is om deze in de forum te plaatsen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Model: Latitude 3540
Intel Core i3
Windows 8 pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
RAM eruit gehaald en vervangen, SSD vervangen

Wie kan mij aub helpen.
Bij voorbaat dank!

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bel Dell?

Vanzelfsprekend (aanname) ga je een tikkend geluid niet verhelpen door niet-mechanische onderdelen te vervangen zoals je RAM of SSD.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MikeDG
MAX3400 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:59:
Bel Dell?

Vanzelfsprekend (aanname) ga je een tikkend geluid niet verhelpen door niet-mechanische onderdelen te vervangen zoals je RAM of SSD.
Als eerste gefeliciteerd met je verjaardag!

Heb al contact gehad met Dell via de chat en deze persoon gaf aan dat dit eventueel aan het RAM zou kunnen liggen... maar goed ik heb het geprobeerd nu hang ik aan de telefoon met telefonisch support en nu nog wachten op een antwoord 8)7

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Bestanden delen kun je gewoon doen via je OneDrive of Google drive.
zoals je het nu beschrijft ljkt het meer op een fan die tikt. En hij start niet meer op omdat het BIOS de defecte fan ziet en dan zegt: dan ga ik niet starten. Of dit euvel speelt al langer en daarmee is het moederbord of de grafische chip mee naar de knopjes. Wederom geen beeld, dus.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• MikeDG
ElCondor schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:14:
Bestanden delen kun je gewoon doen via je OneDrive of Google drive.
zoals je het nu beschrijft ljkt het meer op een fan die tikt. En hij start niet meer op omdat het BIOS de defecte fan ziet en dan zegt: dan ga ik niet starten. Of dit euvel speelt al langer en daarmee is het moederbord of de grafische chip mee naar de knopjes. Wederom geen beeld, dus.
Dell zegt dit nog nooit eerder gehoord of gekend te hebben en heeft het vermoeden dat het moederbord defect is.
Ik kan hem voor €179 na laten checken dus dan is er verder nog niks vervangen en het moederbord zelf kost even €730 (zo duur is die laptop niet eens meer)

Dus ik ga even kijken als ik de fan los vervang en dan maar kijken wat die gaat doen.