geen tv-out in win2k ?

Pagina: 1
Acties:

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 12:24

Spikey

Making the web accessible!

Topicstarter
heb paar dagen terug een Geforce 2 mx 400 met tv-out gekocht (pa's pc moest nieuwe vidkaart dus daar zit mijn oude GF1 ddr in) maar ik kan onder win2k geen tv selecteren als output..

iemand een oplossing ?

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Drivers die erbij zaten gebruiken. Of anders op de site van het merk (dus niet nvidia) zoeken naar drivers die het wel ondersteunen. Had ik ook met mijn TNT2 van Creative. Pas na 2 jaar brachten ze drivers uit voor de TV-out, maar nu werkt het dan ook.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Had het ook met een Guillemot TNT2, en ik heb er nooit drivers voor 2k voor gevonden :( , en dus heb ik me maar een nieuwe grafische kaart gekocht...

Verwijderd

Heb je de kabel verbonden met je tv. En dan bij advanced eigenschappen gekeken?

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 16:24
als het goed is moet ie ook van tevoren in je pc en tv zitten je kabel dus voordat je windhoos boot. Anders vind ie meestal geen tv out. Daarna gewoon op clone zetten en dan goed instellen als tv (dus eerst clonen als tweede monitor geloof ik en daarna instellen dat het een tv is anders lukt het niet geloof ik(. Ik gebruik de standaard dets dat zijn die nieuwe gerealesde van win2000 werken perfect op mijn tv out en win xp (det12.40 is dat toch ofzo).

https://www.afrikareisopmaat.nl

Verwijderd

1 woord: TVTool

1 link: www.tvtool.de

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mijn Geforce 2 MX heeft onder win2k gewoon een tv out met de nvidia drivers. maar ik moet idd eerste de tv out aansluiten voordat ik die ook kan selecteren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1