Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rozw
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-06 18:28
Mijn vraag
Goedendag mensen, mijn laptop heeft een klein beetje last van kuren, want ik heb deze laptop nu ongeveer 2 maanden in bezit en hij heeft al 2x de BIOS update moeten doen en blijft deze melding weergeven.

Relevante software en hardware die ik gebruik
zover ik weet niks bijzonders, de standaard besturingsversies van de laptop zelf

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via de HP support assistant de update downloaden en laten installeren, maar dat werkt helaas niet. Via de site van HP gekeken, maar daar kan ik niet veel wijs uit worden.

Ik hoop dat jullie nog goeie tips voor mij hebben en hopelijk de oplossing hiervoor hebben!!

Beste antwoord (via Rozw op 23-06-2016 21:43)

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:59

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Rozw schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:32:
[...]

[...]

Als jullie voor mij het geduld kunnen opbrengen om tot vanavond te wachten dan zou ik dat heel fijn vinden, ik ben namelijk afgelopen nacht alleen even thuis geweest om te slapen.

Alvast bedankt voor jullie geduld
Tip voor de volgende keer: zorg dat je voldoende info hebt om je topic te beginnen. Het schiet niet echt op om een aanzet neer te plempen en als men meer info wil weten zeggen: "Ja, ik heb nu geen tijd!"
Komt niet echt relaxed over naar de mensen die je willen helpen met je probleem.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Rozw schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:22:
Mijn vraag
Goedendag mensen, mijn laptop heeft een klein beetje last van kuren
Wat voor kuren?
hij heeft al 2x de BIOS update moeten doen en blijft deze melding weergeven.
En waarom denk je dat een BIOS update deze 'kuren' verhelpt?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke melding krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rozw
D4NG3R schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:25:
[...]

Wat voor kuren?

[...]

En waarom denk je dat een BIOS update deze 'kuren' verhelpt?
Als jullie voor mij het geduld kunnen opbrengen om tot vanavond te wachten dan zou ik dat heel fijn vinden, ik ben namelijk afgelopen nacht alleen even thuis geweest om te slapen.

[ Voor 72% gewijzigd door Rozw op 23-06-2016 13:34 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:59

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Rozw schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:32:
[...]

[...]

Tip voor de volgende keer: zorg dat je voldoende info hebt om je topic te beginnen. Het schiet niet echt op om een aanzet neer te plempen en als men meer info wil weten zeggen: "Ja, ik heb nu geen tijd!"
Komt niet echt relaxed over naar de mensen die je willen helpen met je probleem.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rozw
FooLsKi schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:37:
[...]

Ik geef je ook volkomen gelijk, t is inderdaad een stomme actie van mij om zo iets te doen, aangezien ik ondertussen ook gewoon weet dat het hier zo niet werkt.
mijn excuses hiervoor.

Schijnbaar was het probleem dus, dat ik die BIOS update 5x moest doen voordat het ging werken, ik heb geen idee waarom, maar nu geeft mijn laptop geen melding meer dat er een update nodig heeft. :?

bedankt voor jullie moeite, ook al ben ik zelf zo nalatig geweest om een voldoende informatie te verzamelen voor de topic opening
Pagina: 1