laatste keer dat ik hier iets besteld heb omwille van schandalige service tegenwoordig waar ik moet zeggen dat dit in het verleden toch beter verliep. een mail wordt er niet meer verstuurd met de vooruitgang van de bestelling wat in het verleden wel gebeurde hierop stuur ik dan zelf een mail om te vragen hoe het zit met de verwachte levering dan krijgt ge ne mail terug dat ze de mail ontvangen hebben en de komende werkdagen is naar de mail gaan zien. nu komt uiteindelijk mijn pakket aan dicht in een doos van ibood doe deze doos open en zit er een soort usb stick in van zuess terwijl het een zonnebril van guess moet zijn en op de pakbon staat duidelijk guess sunglass die dan trouwens nog mooi mee in de doos verpakt zit. dan bel je uiteindelijk maar naar ne nederlandse nr waar wij dan nog eens extra voor moeten betalen want ja op mijn allereerste mail heb ik nog altijd geen reactie gehad ondertussen dus veel ander mogelijkheden heb ik dan niet ookal brengt dit dan weer extra kosten mee om hiernaar te bellen vanuit belgie. om dan doodleuk te horen van een medewerkster van ibood ahja ok das dan pech voor jullie want u zonnebril kunnen wij niet meer leveren. is dat de manier waarop het hier tegenwoordig werkt bij jullie dingen niet kunnen leveren dan maar iets anders opsturen in de hoop dat mensen dan content zijn hiermee??? nu moet hier nog gewacht worden tot er papierkes in orde gemaakt zijn dan opgestuurd worden naar mijn adres dan moet ik hier nog alles invullen en kan ik het welliswaar gratis terug sturen maar de uiteindelijke terugbetaling zal pas gebeuren als het pakket terug bij ibood is en goedgekeurd wordt ivm de terugbetaling. sorry bij dit soort mensen wens ik in de toekomst geen zaken meer te doen.
graag hoor ik jullie ervaringen hierover want zie hier nu blijkbaar al meerdere dingen terugkomen die wel redelijk op mijn ervaring lijken vind ik dan.
mvg, Robby
graag hoor ik jullie ervaringen hierover want zie hier nu blijkbaar al meerdere dingen terugkomen die wel redelijk op mijn ervaring lijken vind ik dan.
mvg, Robby