Hallo,
Ik heb een vraagje.
Wie kan mij helpen met hoe ik het beste mijn "netwerk" instellen.
Ik zal even vertellen hoe de situatie is. We wonen in een woonhuis met 3 verdiepingen.
Ik krijg binnenkort de Connect Box van Ziggo. Verder heb ik een Horizon Mediabox van Ziggo.
De connect Box komt in de meterkast op de begane grond. De Horizon Mediabox staat op dezelfde verdieping aan de tv.
Dan heb ik verder een Devolo Dlan 500 Wifi adapter en 2 losse adapters voor de 3 verdiepingen.
Dan wat er allemaal verbonden moet worden op Wifi:
4 smart -tv's
4 Playstations
5 smartphones
4 ipads
1 macbook
2 windows laptops
Mijn vraag is nu hoe kan ik de connect box icm met horizon box en Devolo's het beste instellen zodat we optimaal Wifi/internet hebben?
Ik hoor heel graag jullie suggesties!
Bij voorbaat dank!
Dick
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb een vraagje.
Wie kan mij helpen met hoe ik het beste mijn "netwerk" instellen.
Ik zal even vertellen hoe de situatie is. We wonen in een woonhuis met 3 verdiepingen.
Ik krijg binnenkort de Connect Box van Ziggo. Verder heb ik een Horizon Mediabox van Ziggo.
De connect Box komt in de meterkast op de begane grond. De Horizon Mediabox staat op dezelfde verdieping aan de tv.
Dan heb ik verder een Devolo Dlan 500 Wifi adapter en 2 losse adapters voor de 3 verdiepingen.
Dan wat er allemaal verbonden moet worden op Wifi:
4 smart -tv's
4 Playstations
5 smartphones
4 ipads
1 macbook
2 windows laptops
Mijn vraag is nu hoe kan ik de connect box icm met horizon box en Devolo's het beste instellen zodat we optimaal Wifi/internet hebben?
Ik hoor heel graag jullie suggesties!
Bij voorbaat dank!
Dick
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...