Dropshipping vanuit China of Japan naar Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Goedemorgen,

Sinds paar weken geleden ben ik mij eens goed gaan verdiepen in het dorpshipping. Het lijkt mij heel erg leuk om te gaan doen en gelukkig kan ik zelf een mooie webshop bouwen en onderhouden. Waar ik achterkwam dat je iets unieks moet hebben waardoor mensen naar jouw webwinkel komen. De prijs 1 euro goedkoper maken dan de concurrent zou echt niet helpen. Nu heb ik iets gevonden wat in mijn regio nog niet wordt gebruikt, producten vanuit China of Japan importeren. Voordeel is dat deze producten zeer goedkoop zijn en vaak van redelijke kwaliteit. Een kabeltje voor je mobiel kost nu geen 5 euro maar 1 BV. Er zit een nadeel aan en dat is de verzendtijd.

Voordeel:
Goedkoop
Er is voor iedereens wat wils

Nadeel:
Lange levertijd

Nu is mijn vraag zou jij bij een webshop iets bestellen die een levertijd van 1 maand heeft? Houd er rekening mee je kan er echt van alles kopen! Wat je hier met geen mogelijkheid kan krijgen, kun je er kopen. (wel legale spullen). De prijs is ook zeer aantrekkelijk. Heb jij het over om 1 maand te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:47
Eh, iedereen kan zelf toch alles bestellen in China? En het gat wat ontstaan is van mensen die niet willen importeren of bijvoorbeeld online over zee te kopen wordt opgevuld door de Action, BigBazar, etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 22-06-2016 11:44 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:56
Maare, dat bestaat toch al? zie www.dx.com, www.ebay.com of https://nl.aliexpress.com/.

Hoe denk jij daar een meerwaarde aan te kunnen bieden?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 11:40

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

of bekijk marktplaats eens die staat helemaal vol met de leuke dingen die je op de Chinese sites kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dat gaat toch wel erg richting werving/enquete/Tweakers gebruiken voor een business plan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.