Hallo allemaal,
Ik wil binnenkort een Game-PC bouwen. De reden dat ik er zelf eentje wil maken is omdat het me erg leuk lijkt en het schijnt ook in de prijs te schelen.
Ik heb het een en het ander gegoogled over het bouwen maar ik blijf het lastig vinden om te checken of alle componenten goed samen werken. Vandaar mijn post en ik hoop dat ik wat wijzer kan worden in mijn keuze voor de componenten van mijn toekomstige game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral Rust, H1Z1 en Battlefield 1
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de Desktop €800,-. Ik moet er ook nog een monitor bij kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een productlijst gemaakt met de onderdelen die ik (denk) nodig te hebben. Zelf heb ik nog niet veel ervaring als het gaat om computers bouwen. Met deze topic hoop ik wijzer te worden in het kiezen en het combineren van de juiste onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil met high/ultra settings kunnen gamen op 1440p high.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik willen weten of mijn lijst goed is voor een goede game PC. Ook hoor ik graag tips over het kopen van een monitor. Zelf zat ik te denken aan een 25 t/m 31 inch 1440p monitor.
Ik wil binnenkort een Game-PC bouwen. De reden dat ik er zelf eentje wil maken is omdat het me erg leuk lijkt en het schijnt ook in de prijs te schelen.
Ik heb het een en het ander gegoogled over het bouwen maar ik blijf het lastig vinden om te checken of alle componenten goed samen werken. Vandaar mijn post en ik hoop dat ik wat wijzer kan worden in mijn keuze voor de componenten van mijn toekomstige game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral Rust, H1Z1 en Battlefield 1
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de Desktop €800,-. Ik moet er ook nog een monitor bij kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een productlijst gemaakt met de onderdelen die ik (denk) nodig te hebben. Zelf heb ik nog niet veel ervaring als het gaat om computers bouwen. Met deze topic hoop ik wijzer te worden in het kiezen en het combineren van de juiste onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil met high/ultra settings kunnen gamen op 1440p high.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik willen weten of mijn lijst goed is voor een goede game PC. Ook hoor ik graag tips over het kopen van een monitor. Zelf zat ik te denken aan een 25 t/m 31 inch 1440p monitor.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,- | € 177,- |
| 1 | MSI H110M PRO-VH | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | AMD Radeon RX 480 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,87 | € 51,87 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 515,57 | |
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AOC Q2778VQE Zwart | € 299,- | € 299,- |
| 1 | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) | € 33,95 | € 33,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 332,95 | |
[ Voor 93% gewijzigd door RutgerSpNL op 22-06-2016 13:48 . Reden: Rand apparatuur ]