Ik zoek een?
Mobiel toestel met Full HD of HD-ready scherm (maximaal 5 inch).
Wat is je budget?
450 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, Spotify, Navigatie, Mail.
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony Xperia XA vs Sony Xperia X. Maximaal 5 inch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn 4,3" Sony Xperia Z1 Compact. Nu zou ik graag een groter scherm willen (5 inch). Als ik zoek naar toestellen op dit schermformaat, kan ik kiezen voor 720P of 1080P schermen. Als ik genoegen neem met 720P kan ik flink besparen op mijn uitgave. Wat is nu het voordeel van een 1080P scherm tov 720P? Krijg je met een 1080P scherm ook meer werkruimte (zoals bij Windows desktop) of wordt dat verschil door Android 'weggeschaald'? Ik zie bijvoorbeeld dat de interface van de laatste versie van Google Maps best veel ruimte in beslag neemt in het totale scherm. Lost een 1080P paneel dat op?
Mobiel toestel met Full HD of HD-ready scherm (maximaal 5 inch).
Wat is je budget?
450 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Browsen, Spotify, Navigatie, Mail.
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony Xperia XA vs Sony Xperia X. Maximaal 5 inch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn 4,3" Sony Xperia Z1 Compact. Nu zou ik graag een groter scherm willen (5 inch). Als ik zoek naar toestellen op dit schermformaat, kan ik kiezen voor 720P of 1080P schermen. Als ik genoegen neem met 720P kan ik flink besparen op mijn uitgave. Wat is nu het voordeel van een 1080P scherm tov 720P? Krijg je met een 1080P scherm ook meer werkruimte (zoals bij Windows desktop) of wordt dat verschil door Android 'weggeschaald'? Ik zie bijvoorbeeld dat de interface van de laatste versie van Google Maps best veel ruimte in beslag neemt in het totale scherm. Lost een 1080P paneel dat op?
[ Voor 12% gewijzigd door Initech op 22-06-2016 09:36 ]