Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Praat Peter Sunde met Tweakers, of met TorrentFreak?

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De medeoprichter verklaarde vorige week tegen Tweakers niet te weten dat de zaak tegen hem liep.

...

Vorige week zei Sunde tegen Tweakers
Als ik echter naar het artikel kijk waar naar wordt verwezen, dan lijkt het alsof hij met TorrentFreak heeft gesproken.

Kortom: wat is het nou, heeft ie met TorrentFreak EN Tweakers gesproken, of alleen met TorrentFreak?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Het nieuwsbericht van gisteravond heb ik geschreven naar aanleiding van uitspraken van Peter Sunde tegen Torrentfreak.

Het nieuwsbericht van vorige week, waar ik naar verwijs, daarvoor heeft Tweakers met Sunde gesproken (had ik ook gisteravond wel willen doen, maar geen mogelijkheid toe helaas :)).

In het bericht van vorige week staat dat ook: "Sunde verliet The Pirate Bay in 2009 en wist niet dat de zaak tegen hem in 2011 was aangespannen, zo laat hij weten in een bericht aan Tweakers."

Alle quotes daarna zijn ook van Sunde aan Tweakers. Ik snap de verwarring om dat TorrentFreak wel genoemd staat als bron. TorrentFreak schreef echter alleen over de zaak, aan de hand van een Finse bron. Wij hebben toen om reactie van Sunde gevraagd.