XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
oops verkeerd forum ja...damn me
maar bij www.exile.nl staat nergens dat de 1 Ghz cpu een AXIA core heeft...
maar bij www.exile.nl staat nergens dat de 1 Ghz cpu een AXIA core heeft...
*LOL* moet je kijken wat ze bij exile.nl zeggen
die lui zijn gekThermaltake Super orb (Zeer veel lawaai maar de beste!)
Wat heeft dit met de topic te maken.Op maandag 25 juni 2001 23:46 schreef salvador4 het volgende:
[..]
die lui zijn gek
Als je nu een TB koop is de kans groot dat het een AXIA is.. Maar waarom niet een 1200, want die zijn ook meestal unlocked (als je lui/niet echt inventief uitgevallen ben wel makkelijk)
nou die super orb is wel de beste ( van toen ja) als die er eenmaal opzit doettie zijn werk prima alleen met veeel lawaai !! ik koop al mijn spullen bij exile , al sje echt iets bijzonders wilt dan moet je hem es bellen en vragenOp maandag 25 juni 2001 23:46 schreef salvador4 het volgende:
[..]
die lui zijn gek
ps mijn orb ligt lekker eenzaam in de hoek hier
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik heb gewoon bestellingen geplaatst bij een willekeurige leveranciers, en dan deze zin op het bestelformulier geplaatst (wil weleens helpen)
De Bestelde "AMD Atlon Thunderbird Processor" Gelieve indien mogelijk met "AXIA" core, met vr. Groet, RDK_NL
Ze hebben nog nooit een andere gestuurd dan een AXIA. (Kans is natuurlijk ook dat het toevallig altyd AXIA's waren, maar volgens mij kijken ze toch wel effe voor je.)
De Bestelde "AMD Atlon Thunderbird Processor" Gelieve indien mogelijk met "AXIA" core, met vr. Groet, RDK_NL
Ze hebben nog nooit een andere gestuurd dan een AXIA. (Kans is natuurlijk ook dat het toevallig altyd AXIA's waren, maar volgens mij kijken ze toch wel effe voor je.)
20*350ZO45°
Verwijderd
Je kan beter een AYHJA nemen!Op dinsdag 26 juni 2001 12:02 schreef bastard het volgende:
Volgensmij kun je beter een AYHJA core nemen.
Zie in je sig dat je een AYHJA1333@1400 hebt....niet echt een spectakel,vind ik...Op dinsdag 26 juni 2001 15:50 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Je kan beter een AYHJA nemen!
Ik heb een 1200 AXIA op 1275 lopen.Op dinsdag 26 juni 2001 21:56 schreef Reaper® het volgende:
[..]
Zie in je sig dat je een AYHJA1333@1400 hebt....niet echt een spectakel,vind ik...
Dat ze niet op volle toeren draaien betekend niet dat ze het niet kunnen
Ik kan hem met deze koeling makkelijk op 1533 krijgen maar dan word hij erg warm (72 graden). Hij is dan wel stabiel maar ja, die snelheid extra heb ik nu _NOG_ niet nodig. Ik klok gewoon over zodra ik hem te langzaam vind
Verwijderd
Ik denk dat je het beste een AXIAR kan kopen
1000@1666 moet er makkelijk mee te halen zijn.
laat staan 1400@??
1000@1666 moet er makkelijk mee te halen zijn.
laat staan 1400@??
jaOp maandag 25 juni 2001 21:42 schreef Reaper® het volgende:
Ik zie ze al een tijd niet meer in pricewatch staan....zijn ze nog wel ergens te koop?
sjek de pricewatch
frenkpie,als je zonodig overal op elk topic moet reageren,lees dan in vervolg de hele draad,ipv alleen de 1ste post!
mod slotje pls...
mod slotje pls...
Pagina: 1