All,
Als ik een film of serie afspeel met mijn Apple TV 4, dan moet ik geregeld de verticale frequentie van het beeld aanpassen.
De ene film of serie speelt prima af op 1080p 50Hz, terwijl diezelfde film of serie licht stottert op 1080p 60Hz.
De andere film of serie speelt prima af op 1080p 60Hz, terwijl diezelfde film of serie licht stottert op 1080p 50Hz.
Amerikaans vs Europees?
Ik denk het.
Gefilmd voorbeeld, de serie Airport op Netflix:
Zet ik de Apple TV op 1080p 60Hz, dan is het resultaat:
YouTube: SnijdeA: Airport on 1080p 60Hz, stotterend.
Zet ik de Apple TV op 1080p 50Hz, dan is het resultaat:
YouTube: SnijdeA: Airport on 1080p 50Hz, vloeiend.
Bij andere series of films is het precies andersom.
Ik heb hierover gechat met Apple, heb het advies gekregen om kabels te verwisselen en het resultaat te mailen en daarna niets meer gehoord, ook niet op een herinneringsmail.
Ja, zo komen ze er erg makkelijk van af.
Een vriend van me heeft exact hetzelfde.
Wij kunnen toch niet de enigen zijn die dit hebben?
Gr,
Arjan.
Als ik een film of serie afspeel met mijn Apple TV 4, dan moet ik geregeld de verticale frequentie van het beeld aanpassen.
De ene film of serie speelt prima af op 1080p 50Hz, terwijl diezelfde film of serie licht stottert op 1080p 60Hz.
De andere film of serie speelt prima af op 1080p 60Hz, terwijl diezelfde film of serie licht stottert op 1080p 50Hz.
Amerikaans vs Europees?
Ik denk het.
Gefilmd voorbeeld, de serie Airport op Netflix:
Zet ik de Apple TV op 1080p 60Hz, dan is het resultaat:
YouTube: SnijdeA: Airport on 1080p 60Hz, stotterend.
Zet ik de Apple TV op 1080p 50Hz, dan is het resultaat:
YouTube: SnijdeA: Airport on 1080p 50Hz, vloeiend.
Bij andere series of films is het precies andersom.
Ik heb hierover gechat met Apple, heb het advies gekregen om kabels te verwisselen en het resultaat te mailen en daarna niets meer gehoord, ook niet op een herinneringsmail.
Ja, zo komen ze er erg makkelijk van af.
Een vriend van me heeft exact hetzelfde.
Wij kunnen toch niet de enigen zijn die dit hebben?
Gr,
Arjan.